Gå til innhold

Bedringsforskjellen mellom Windows 2000 og Windows ME

SupeRogge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Bruk W2k, det er rett og slett det beste. ME er også veldig bra, men har ikke den samme stabiliteten som w2k. Har brukt ME i 1,5 år, men for et par måneder siden byttet jeg til W2k. Jeg kjører duabloot med ME som "secondary" OS, ME bruker jeg bare til å spille Wc3 (som av en eller annen grunn ikke funker på w2k)...

Lenke til kommentar

Me er bare en stylet w9x. W2K er et konge-os, kjempestabilt. Det er bygd på nt-kjerne, og har egentlig betegnelsen NT5, og XP heter NT 5.1

Me er totalt ustabilt, spesielt i nettverksmiljøer. Gå for W2K, du, det kommer du ikke til å angre på. Husk bare på å sjekke bios'en din, om den er oppdatert for W2K, hvis ikke bør du oppgradere.

Lenke til kommentar
Quote:

Rayline TWB skrev (2002-11-20 15:33):

Bruk W2000 - det du kommer til å sette mest pris på er stabiliteten, og for ikke å snakke om at det er fritt for alle "nykkene" i tidligere OS'er og til og med WXP (det er litt sært og nykkete det også....).

Har 2000 selv, og spiller spill som om det skulle vært W98SE - helt uproblematisk.

Du testet ikke win2k når det kom ut forstår eg og det var mye verre en winxp er når det kom ut. Har brukt win2k til xp kom ut i oktober 2001 og er meget fornøyd med win xp, Men win2k er og et meget bra os.
Lenke til kommentar

Kan si meg enig der... hvis man skal bytte til win 2000 bør man skaffe seg en oppdatert versjon med en gang... Den jeg brukte før jeg byttet til XP var helt elendig å bruke etter ren installasjon, hang seg hele tiden fram til jeg omsider fikk oppdatert..

Kjører XP både på lap og stasjonær og det går strøkent.. mest stabile jeg noen gang har hatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...