SupeRogge Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 er win 2000 et bra oprativ system ? hvor mye bedre en win me ? _________________ SupeRogge MOD: Bruk emnefeltet fornuftig! [ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-11-20 16:49 ] Lenke til kommentar
LIA Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Kan ikke sammenlignes! Stabiliteten til 2000 og XP er en annen verden enn tidligere OS. Det er min mening da , andre er sikkert uenig men.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Helt forskjellig kjerne på de to operativsystemene., så det blir som å sammenlikne Pentium 4 med 486DX (ikke helt, men). På denne maskinen har jeg Win2k, og den innstallasjonen er 1år gammel, ingen tegn til kluss slik som med Win98. Lenke til kommentar
SupeRogge Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 tenkte og få meg 2k men liker ikke xp er for "perfekt" så det er ting som f.eks crack`er og annet som ikke fuker. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Win2k likner utseendemessig og funksjonelt på Win98SE/ME, men har samme kjerne som XP. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Bruk W2000 - det du kommer til å sette mest pris på er stabiliteten, og for ikke å snakke om at det er fritt for alle "nykkene" i tidligere OS'er og til og med WXP (det er litt sært og nykkete det også....). Har 2000 selv, og spiller spill som om det skulle vært W98SE - helt uproblematisk. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Bruk W2k, det er rett og slett det beste. ME er også veldig bra, men har ikke den samme stabiliteten som w2k. Har brukt ME i 1,5 år, men for et par måneder siden byttet jeg til W2k. Jeg kjører duabloot med ME som "secondary" OS, ME bruker jeg bare til å spille Wc3 (som av en eller annen grunn ikke funker på w2k)... Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Me er bare en stylet w9x. W2K er et konge-os, kjempestabilt. Det er bygd på nt-kjerne, og har egentlig betegnelsen NT5, og XP heter NT 5.1 Me er totalt ustabilt, spesielt i nettverksmiljøer. Gå for W2K, du, det kommer du ikke til å angre på. Husk bare på å sjekke bios'en din, om den er oppdatert for W2K, hvis ikke bør du oppgradere. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Rayline TWB skrev (2002-11-20 15:33):Bruk W2000 - det du kommer til å sette mest pris på er stabiliteten, og for ikke å snakke om at det er fritt for alle "nykkene" i tidligere OS'er og til og med WXP (det er litt sært og nykkete det også....).Har 2000 selv, og spiller spill som om det skulle vært W98SE - helt uproblematisk. Du testet ikke win2k når det kom ut forstår eg og det var mye verre en winxp er når det kom ut. Har brukt win2k til xp kom ut i oktober 2001 og er meget fornøyd med win xp, Men win2k er og et meget bra os. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Kan si meg enig der... hvis man skal bytte til win 2000 bør man skaffe seg en oppdatert versjon med en gang... Den jeg brukte før jeg byttet til XP var helt elendig å bruke etter ren installasjon, hang seg hele tiden fram til jeg omsider fikk oppdatert.. Kjører XP både på lap og stasjonær og det går strøkent.. mest stabile jeg noen gang har hatt Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 ME er møkk av en annen verden. 2000 er noe av det bedre MS har spøtta ut. XP er også OK, men jeg kan ikke styre unna 2000. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Hver gang jeg gir XP en sjanse og installerer det så ender det opp med at jeg blir riv ruskende gal og legger inn W2k igjen. WinMe er det ikke håp for en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå