BigJackW Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei Vi har nettopp bytta bass-elementet i en "topp" her. Jeg lurer på om det er nødvendig å spille inn høyttaleren før man bruker anlegget for fult på skikkelig konserter ? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det skal gå fint, så lenge du ikke spiller mer enn hva elementet tåler. Elementet tåler like mye om det er helt nytt eller ferdig innspillt, men det kan høres ulikt ut. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Hvor lang "spille-tid" må det være før det er ferdig innspillt ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har hørt at det kan komme tiderligere forvregning når det ikke er innspilt. Innspillings tid er vel på ca 50-100timer. Jeg syns høyttalerene også blir bedre etter hvert Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har hørt at det kan komme tiderligere forvregning når det ikke er innspilt.Innspillings tid er vel på ca 50-100timer. Jeg syns høyttalerene også blir bedre etter hvert 7501948[/snapback] Har du hørt tidlig forvrengning pga manglende "innspilling", eller har du hørt at noen har sagt at det kan oppstå? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Noen som har sagt det Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Takker for svar elle. Er det flere som har noen innspill? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jepp, det er mange som har innspill.. http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?p...7f3585ed7e978cc Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Det er akkurat ikke noe hjemmekino, det er bass-elementet i en topp i et PA-Anlegg. Selve toppen er av merket Community. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Trodde det samme gjaldt for alle elementer.. Lenke til kommentar
freke Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Etter innspilling vil ofte lyden bli litt "rikere", men det skal ikke være noe i veien for å bruke anlegget som du har tenkt å bruke det. Jeg har også hørt at man må spille det inn på musevolum, men det besynderlige er vel at ingen kan vise til dokumentasjon på hvorfor. Og da blir det plutselig litt svart magi over det, og det tror jeg ikke spiller inn på høyttaler elementer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå