Beethoven Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei, Jeg har en gammel d-link her og den streiker ekstremt fort når det kommer 3 pcer på nettverket, trådløst. Den sliter med å sette nettverksgreie etc, ja det blir rett og slett et helvete her! Jeg må fram å tilbake å restarte den. Så jeg er på utkikk etter en trådløs ruter som takler en god del pcer uten å slite! Noen som kan anbefale noen? Det to etasjer..., ikke noe kjeller. Den kommer til å måtte ta 4 trådløser to tråd, og en ip telefon. Tusen takk! Lenke til kommentar
hiper Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 hva med og kjøpe en nyere dlink? har 2routere og e acsesspunkt fra dlink selv nå iallefall ikke NOEN problemer med de vil anbefale en ny dlink jeg Lenke til kommentar
CIder Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg vil anbefale Linksys WRT 300N. Den har vært fjellstabil siden jeg fikk den og har ikke måttet restartet den en eneste gang. Rekkevidden er også imponerende. Husk å oppgradere firmwaren på den om du velger en slik. Jeg har satt opp temmelig mange ulike trådløse rutere, og denne er uten tvil den som yter best. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Dlink 524 med eller uten plus er meget stabil så langt jeg har erfart. har også automagisk oppdateringsfunksjon. bare logge inn på router og be den se etter ny programvare så gjør den det selv. et stabilt valg så vidt jeg har opplevd Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg vil anbefale Linksys WRT 300N. Den har vært fjellstabil siden jeg fikk den og har ikke måttet restartet den en eneste gang. Rekkevidden er også imponerende. Husk å oppgradere firmwaren på den om du velger en slik. Jeg har satt opp temmelig mange ulike trådløse rutere, og denne er uten tvil den som yter best. 7501868[/snapback] Den så jo bra ut! Så denne vil takle alle pcene ? Du får ikke noe bedre? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 har også en dlink 524 router den er fjellstabil den også!! Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 har også en dlink 524 router den er fjellstabil den også!! 7502451[/snapback] Har den god rekkevidde? Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Et lite spørsmål, er denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322482 noe bra? Eller er linksysen bedre? Lenke til kommentar
CIder Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Den dlinken du henviser til har fått god omtale og skal visstnok være meget bra den også. Hva som er best er umulig for meg å si. Jeg bare kommer med en anbefaling utifra egne erfaringer. Har hatt opptil 3 trådløse maskiner på min ruter og det har som sagt aldri vært noe tull. For alt jeg vet er dlinken minst like god. Grunnen til at jeg valgte Linksys var heller triste erfaringer med dlink. Pluss at Linksys har en genial support som foregår via live chat og er åpen døgnet rundt. Endret 14. desember 2006 av CIder Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Linksys WRT54 GL er å anbefale Legg inn DD-WRT på den så blir den super den orginale frimware'n anbefales ikke. jeg har dette nå og det går supert Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Da gikk jeg for Linksys WRT 300N Tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå