Brian Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) hei har lurt litt på dette, hvis jeg skal bytte hk, noe som jeg skal gjøre på nyåret en gang. Og i følge microsoft teller dette som en ny pc, og du må da kjøpe OEM versjon av windows. Men kan du ikke lure deg unna dette da? hvis du aktiverer og sier at du ikke har byttet hk selv om du har gjort det. Eller vil de merke det? er koden registrert med hardware slik at de finner det ut på noen måte? er litt drygt å måtte punge ut med 900kr for noe du allerede har, bare fordi du må bytte hk. Endret 14. desember 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Du MÅ ikke betale nei, bare du reaktiverer windows så skjer det ingen ting.. Merker ikke noe forskjell ville jeg tro. Så lenge det er en lovlig utgave av windows så skal aktiveringen gå smertefritt, og hvis den ikke gjør det så må du vel ringe dem, så spørr de om du har bytta no deler så kan du jo bare svare nei? EDIT: Ok, jeg må roe litt ned på postene i windows kategorien her litt... Endret 14. desember 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 her finner du sikkert svaret om Microsoft-produktaktivering : http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;no;302878#4a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå