Ticon Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg var ute i natt og så på stjerneskuddene. Prøvde meg for første gang på nattfotografering. Det var gøy, men vanskelig. Fikk ingen stjerneskudd på mine bilder, men er det noen andre som har fikk det? Gleder meg til julegaven min kommer. Velbon CX 660 tror jeg kan hjelpe litt i forhold til ett ustabilt bordstativ oppå biltaket. Har kun ett lumix fz7-kamera, men håper jeg skal klare å ta noen gode bilder likevel. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei! Jeg tror nok at det å få bilde av stjerneskudd er uhyre vanskelig. De få stjerneskuddene jeg har sett i løpet av mitt lange liv (15 år) har jeg sett kun i 1/2 av et sekund. Så man må være rask på avtrekkern for å feste de til brikken. Marius Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Man må vel bare bruke lange lukkertider, knipse i vei, og håpe at et av dem blir med. De er tross alt mye lysere enn de andre stjernene, så de vil nok synes godt... tror jeg, har aldri prøvd. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei!Jeg tror nok at det å få bilde av stjerneskudd er uhyre vanskelig. De få stjerneskuddene jeg har sett i løpet av mitt lange liv (15 år) har jeg sett kun i 1/2 av et sekund. Så man må være rask på avtrekkern for å feste de til brikken. Marius 7503209[/snapback] Tja... Kanskje han refererer til dette? ... Knut Jørgen Rød Ødegårds blogg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå