Gå til innhold

Noen hatt problemer med Retur til komplett?


Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen her som har hatt problemer med Komplett og retur?

 

Jeg fikk retursøknaden min fra Komplett godkjent for 2 uker siden.

Sendte inn Skjermkortet mitt (Power Color X1950XTX) forrige mandag.

De sa at det ville bli sendt tilbake enten tirsdag eller mandag denne uken her, de ville også sende mail når de hadde sendt den.

 

Har ikke fått noen slags mail fra Komplett (er torsdag i dag) Sendte mail i går også og der fikk jeg svar: Det blir sendt når vi er ferdig med det.

 

Men de sa jo at de skulle bli "ferdig" med det på mandagen....

 

Tull alt sammen, skal jo ikke ta over 2-3 uker for å få et nytt skjermkort tilbake på garantien...

 

Noen tips eller noen flere som har hatt samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde problemer med en mp3 spiller, fikk tilbake på en uke. Veldig bra service hosk komplett. Kanskje det er noe avansert som er feil? :p

7501214[/snapback]

 

er jo det samme om det er en avansert feil eller ikke!

Dette gjelder jo på garantien, har ikke hatt det over 12 dager en gang xD

 

Burde ikke ta så lang tid, eller kanskje de faktisk har sendt det uten å gi noe svar? Det får jeg se i morgen

Lenke til kommentar

Jeg blir så utrolig forbannet! Først ventet jeg 12 uker på Xboxen min (var jo da ikke komplett) så når jeg endelig får solgt den og fått tjent inn alle pengene til dataen...Så får jeg jammen brukt dataen i 1 1/2 uke, så sender jeg inn skjermkortet til Komplett!

 

Og der blir det... Nå er det Fredag! De har ikke svart på noen av mailene mine fra Onsdag.

 

Jeg tar å ringer i morgen, hva skal jeg gjøre om de ikke sender det til neste uke?

Lenke til kommentar

Hei, kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med retur. Vanskelig å si hva dette ev. kan skyldes uten mer informasjon, men vi får først sørge for å ordne opp i saken for deg.

 

Siden kundesenteret vårt ikke besvarer telefoner i morgen (det er nest-siste lørdag før jul, så de fleste handler nok julegaver), er det desidert raskest om du sender oss en PM med ditt kundenr/navn.

 

Snarest mulig på mandag skal vi da finne ut av hva som har skjedd og hvordan saken kan ordnes best mulig. Beklager samtidig at opplevelsen ikke har vært god, vi ønsker naturligvis at selv returer skal gå raskt, smertefritt og minst mulig problematisk.

Lenke til kommentar
Hei, kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med retur. Vanskelig å si hva dette ev. kan skyldes uten mer informasjon, men vi får først sørge for å ordne opp i saken for deg.

 

Siden kundesenteret vårt ikke besvarer telefoner i morgen (det er nest-siste lørdag før jul, så de fleste handler nok julegaver), er det desidert raskest om du sender oss en PM med ditt kundenr/navn.

 

Snarest mulig på mandag skal vi da finne ut av hva som har skjedd og hvordan saken kan ordnes best mulig. Beklager samtidig at opplevelsen ikke har vært god, vi ønsker naturligvis at selv returer skal gå raskt, smertefritt og minst mulig problematisk.

7511323[/snapback]

 

 

PM sendt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...