Beer£and Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei! skal arrangere et lite Dataparty med ca 30-40 stk. Skal ha internett (fiber) og tenkte det hadde vært kjekt med et program eller noe lignende.. har en gammel PC (athlon Xp2,4Ghz /512Mb/ 40Gb Hdd) som jeg tenkte jeg skulle bruke. hører det skal værre med noen program på Windows server 2003 Så lurer på om dette er sant, eller om det finnes noen programm som kan kjøres med windows XP... (Har hørt at e Linux server er best, men har aldri prøvd Linux.. bare sett på) Takker for alle svar og tips! Mvh. Ole Lenke til kommentar
Beer£and Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Fant et par programmer på IT-Pro... Blant annet Net Control 2.. ser veldig bra, ut men er det ikke noen som har noen tips/programmer ? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) http://www.realvnc.com/download.html for fjernstyring av pc'en. søk litt på google etter LAN controll etc så finner du sikkert noen kjekke programmer Endret 14. desember 2006 av Hetland Lenke til kommentar
Beer£and Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Skal prøve ut Programmet. takker! Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Sånn som jeg forstår spørsmålet ditt er du ute etter et program for å logge internettaktiviten til brukerne på lanet? Det enkleste er vel kanskje å sette opp en linux-firewall/gateway som også kjører proxy (anbefaler transparent så slipper du å sette IP på hver maskin). Lenke til kommentar
Beer£and Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Sånn som jeg forstår spørsmålet ditt er du ute etter et program for å logge internettaktiviten til brukerne på lanet? Det enkleste er vel kanskje å sette opp en linux-firewall/gateway som også kjører proxy (anbefaler transparent så slipper du å sette IP på hver maskin). 7501956[/snapback] ja, men er det ikke nokkså avansert programmering for å sette opp dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå