Dødskalkunen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hei, Jeg og noen venner skal lage en liten reklamefilm for SOS-Rasisme. Vi har kun 6 dager til å få reklamefilmen ferdig på, derfor trenger jeg tips og ideer reklamen kan handle om. Reklamefilmen skal handle om rasisme og\eller nazisme. Noen ideer? Endret 14. desember 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
Ottern Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei,Jeg og noen venner skal lage en liten reklamefilm for SOS-Rasisme. Vi har kun 6 dager til å få reklamefilmen ferdig på, derfor trenger jeg tips og ideer reklamen kan handle om. Reklamefilmen skal handle om rasisme og\eller nazisme. Noen ideer? 7500990[/snapback] Ikke for å være kjip, men er ikke det en del av oppgaven?? Og finne ut hva den skal handle om... Blir litt for lettvint å få noen her til å fortelle dere det.. -Ottern Lenke til kommentar
skoTner Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 ... 6 dager har gått. Får vi se resultatet? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Sorry, jeg glemte helt ut denne tråden. Vi fullførte aldri filmen siden budsjettet var for stort og vi hadde for lite penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå