Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei & Ho! Leser for tiden Biologi/Kjemi rettet mot opptaksprøve til medisin i utlandet (tenker primært å søke i Tsjekkia/Slovaika)... Noe av stoffet er ganske tungt, så av og til kunne det vært greit å være to om saken; dvs. jeg kunne tenke meg en studdybuddy Hvis noen er interessert (MSN/epost): thpaulsen(at)gmail.com Bor selv i Sandnes/Stavanger. Mvh. TH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 *På tide med en ørliten bump* :-) Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Du er desverre 1 år for tidlig ute for min del, men lykke til! Skal selv ta de prøvene til neste år og gleder meg litt faktisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hehe, jo takk.. Kanskje vi kan møtes da hvis jeg stryker i år?... Er ikke særlig stor optimist for å være helt ærlig TH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå