Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan

Jeg har lenge jobbet med en OCX som håndterer nettverkstrafikk mot en spesiel hardware. I forrige uke sleit jeg med maskin problemer og besluttet å reinstallere hele greia. Siden jeg er Empower medlem har jeg jo tilgang på Vista etc. og besluttet å installere dette. Valget falt derfor på Vista64 i'o'm' at maskinen er av såpass ny karakter. Fikk forøvrig en måling på 4.6 i preformance og det er vel greit nok.

Nok om det.

Nå har jeg derimot problemer med OCX'en. Når jeg prøver å registrere den får jeg feilmelding:

"The module 'C:\Work............OCXNAVN.OCX' was loaded but the call to DllRegisterServer failed with the error code 0x80040200."

Jeg har selvsagt sjekket ut denne koden på nettet uten å bli noe spesiellt klokere. Er det noen som vet hva som kan være problemet og eventuellt om det finnes noe jeg kan gjøre, med unntak av å reinstallere XP så klart.

Alle tips mottas med stormende jubel.....

Ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo prøve dette:

I Vista: slå av User Account Control, kjør derpå regsvr32

7503307[/snapback]

Fant ut av det. Viste seg ikek å ha noe med vista i det hele tatt. Var meg som ikke fulgte med i timen da de fortalte "Les dokumentasjonen!" hehe

Står helt klart og tydelig at jeg må ha MCF71, noe som ikke følger med Visual Studio 2005. Installerte VS2003 og alt virker som det skal. URK!

jaja

Ole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...