meastp Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 I Explorer og Opera vises noen knapper forskjellig (I Explorer er det en hvit knapp med svart ramme og Opera en "vanlig" grå knapp). Noen ganger finnes bare denne knappen i Explorer mens den er borte i Opera.... Finnes det en løsning på problemet? Takker for svar, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
meastp Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Er det virkelig ingen som kjenner til dette problemet? Kanskje det hjelper å laste ned aller nyeste versjon av Opera? (Er den fortsatt beta?) Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hei, eg las det første innlegget ditt da du la det inn, men forstod ikkje heilt kva du meinte så eg hoppa over. Men kan no alltids prøve å hjelpe ved å stille eit par tilleggsspørsmål: 1. Er det knappar på websider du snakkar om? (Submit, reset etc?) 2. Har du ein link til ei side der problemet er eller eit screenshot som viser problemet? Det beste er ein link, for da kan eg alltids gå gjennom koden og sjå om det er noko sært med den. Må tilstå at eg på ståande fot ikkje kan erindre å ha sett det problemet. Ellers så kan Opera 7 hjelpe, men den er fortsatt i Beta 1, og det er ein del ting som ikkje er 100% enda. Det kjem nok ein beta eller to til før final tippar eg. Så med mindre du kjenner deg trygg på Opera, eller er i det utforskande hjørnet så er det kanskje best å vente litt til. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Saken er at utformingen og diverse detaljer blir anderledes fra IE til Opera. F.eks. tabeller forskyver seg, linjer forskyver seg, fargene blir anderledes etc. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Du gir fortsatt ikke link til noen sider med "problemet". Du bør være obs på at IE og Opera rendrer web-sider forskjellig, Dessuten finnes det enormt mye dårlig IE-ifisert web-kode, som ikke fungerer i andre browsere. Lenke til kommentar
igorsanches Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Farger på knapper er ikke støttet av html standarden men IE har det likevel med. Derfor blir det rart når Opera støtter standarden, og dermed ikke har med fargene. Og hvis knappene blir borte noen ganger er det fordi web "programmereren" ikke har testet koden sin godt nok. (bare testet med IE) Lenke til kommentar
meastp Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 It's OK. Da jeg oppgraderte til 6.1 funket det. Det var noen knapper på et phpBB forum (I ACP'n) som ble borte..,men som sagt er det løst nå... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Feilpostet i annet om data, passer i programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg