møller Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har nettopp kjøpt BF som jeg har hørt så mye bra om, men når jeg kommer inn i selve spillet er det kun kjøretøyene og vannet som vises med i alle regnbuens farger, resten er helt svart!! hva er galt? Greit jeg har et ræva skjermkort( TNT2 32mb) men det er jo minimum req bakpå esken. mitt oppsett: TNT2 p3 750mhz 256mb ram Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Minimum requirements = Djevelens løgner. Lenke til kommentar
LIA Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Har du satt all grafikk ned til minimum da. Det som er minstekrav til maskinvare er som regel ikke nok til å nyte noe særlig bra grafikk. Lenke til kommentar
møller Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 har stilt alt av bilde og lydkvalitet til minimum... sukk! er vel ingen vei utenom, må vel bytte skjermkort. Begynte jo å bli glad i det(ikke ****) Lenke til kommentar
eught Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 problemet ditt ligger i at du har TNT2, som IKKE har hardware Transform & Lighting. Dette er noe som BF1942 krever. Det står også på system requirements bakpå esken at man må ha et minst 32 mb 3dkort med hardware T&L. Eneste løsning da er å kjøpe nytt 3Dkort som har hardware T&L. Regner med at du ikke kan levere spillet tilbake siden du har allerede åpnet esken og brukt cdene. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg kan kjøpe spillet for.... skal vi si 150 kroner pluss frakt? Lenke til kommentar
møller Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 hehe.. nei takk, har alerede bestilt et asus Gf4 4600ti kort og 512 mb RAM. Det skulle vel holde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå