frodd Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hei! Har lest litt rundt i forumet, men finner fortsatt ikke ut av problemet så da maser jeg litt på dere til tross for at dere sikkert er lei av "bilde fra PC til TV"-spørsmål Jeg har koblet en slik til min 7-pins s-video utgang på bærbaren. Fra denne er det koblet med RCA frem til tv'n. Jeg har et Radeon 9600 og bestemt at det skal være PAL i Catalyst Control Center. Er det noen som gidder å forklare meg hva jeg har gjort feil? EDIT: Jeg har bilde, men det er i svart-hvitt! Endret 14. desember 2006 av frodd Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Du må sette den som primary eller sekundary skjerm da:) Høyreklikk bakrunn->egenskaper->innstillinger->skjerm, der ser du det. Lenke til kommentar
frodd Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Du må sette den som primary eller sekundary skjerm da:) Høyreklikk bakrunn->egenskaper->innstillinger->skjerm, der ser du det. 7500899[/snapback] Det har jeg allerede gjort. Beklager, men glemte å opplyse om at jeg har bilde på tv'n og det er svart-hvitt. Fortsatt svar på problemet? Lenke til kommentar
frodd Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Du må sette den som primary eller sekundary skjerm da:) Høyreklikk bakrunn->egenskaper->innstillinger->skjerm, der ser du det. 7500899[/snapback] Det har jeg allerede gjort. Beklager, men glemte å opplyse om at jeg har bilde på tv'n og det er svart-hvitt. Fortsatt svar på problemet? 7500932[/snapback] Kan en colorfix ordne problemet? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 har du ikke noe som helst bilde? Stilt in tven riktig? Lenke til kommentar
frodd Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 har du ikke noe som helst bilde? Stilt in tven riktig? 7502014[/snapback] jo jeg har bilde, men det er svart hvitt! Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Er ikke alle TV'er som støtter S-video fullt ut og dermed blir svart hvitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå