SupeRogge Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 er nero et dårlig brenne prog ?? det kan klikke flere ganger på rad når jeg brenner ! Lenke til kommentar
LIA Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Nero er ikke dårlig! Det er mulig du burde reinstallere det, men i utgangspunktet er det bra. Jeg bruker det mye selv, og det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Nero er sweeeet. Det kan jo kanskje være noe annet som skurrer, f.eks brenneren. Lenke til kommentar
SupeRogge Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Ok skal re-installere Lenke til kommentar
SupeRogge Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 ja kansje brenneren jeg fikk gitt den en ***** spark en gang (LarsC om dix prog hvilket skal jeg ha ?) hehe Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Må være snill med brenneren, sjø. :smile: (se den andre tråden) Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Siste versjon skader (som regel) heller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå