husmusa Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Batteritiden er jo bra for å være såpass gammel maskin.Nye 4-cellers batterier har ikke mer enn ca. 1-1.5 timer i dag. 7503033[/snapback] Heller 30-45 minutter. 1-2timer er meget godt for et 2år gammel batteri. Vanligvis har batteri 3mnd garanti fra fabrikken. Vet ikke hvordan du kan være sikker på at det er maskinvarefeil? da det kan være drivere som mangler. Be han kjøre en recovery på den. 7507400[/snapback] Nei jeg er ikke sikker på noe, forholdt meg bare til hva han skrev i første mailen. Mine tanker har også vært inne på drivere. Maskinen er jo formatert, og win er installert på nytt etter at jeg sluttet å bruke den daglig. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har han formatert pc'n etter at du solgte han, så er det da ikkje ditt problem. La han få styre på åleine. Han finner nok ut av det til slutt. Henvis han til dette forumet kanskje. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg ville gjort følgende: 1. Hvis det er en venn eller familie, og jeg tror han selv tror han er blitt lurt, ville jeg tatt PCen tilbake og gitt pengene tilbake. Så ville jeg sjekket alt selv, slik at jeg vet hva som er feil, opplyst om det i en annonse og solgt den på nytt til en jeg ikke kjente. 2. Hvis kjøper er ukjent (som han sikkert er, når du har solgt via annonse) ville jeg gitt blaffen. Han har ikke noe å fare med. Så lenge batteriet varer over en halv time, er det greit nok. Men sjekk om varsel om batterinivå dukker opp 30 min før batteriet er slutt, og at han ikke skjønner det. Det er ofte default innstilling. Evt., for å være snill, dratt hjem til ham og sjekket PCen selv, for å se om det er noe raskt jeg kunne gjort selv for å rette opp. Men jeg ville ikke gjort om kjøpet. Lenke til kommentar
husmusa Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Takker for alle svar. Har ikke hørt noe mer, så da regner jeg saken for død. Det er nå en uke siden salget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå