Gå til innhold

Bruktsalg privat, rettigheter som selger

Anbefalte innlegg

Batteritiden er jo bra for å være såpass gammel maskin.

Nye 4-cellers batterier har ikke mer enn ca. 1-1.5 timer i dag.

7503033[/snapback]

Heller 30-45 minutter.

1-2timer er meget godt for et 2år gammel batteri.

Vanligvis har batteri 3mnd garanti fra fabrikken.

Vet ikke hvordan du kan være sikker på at det er maskinvarefeil? da det kan være drivere som mangler.

Be han kjøre en recovery på den.

7507400[/snapback]

Nei jeg er ikke sikker på noe, forholdt meg bare til hva han skrev i første mailen.

Mine tanker har også vært inne på drivere. Maskinen er jo formatert, og win er installert på nytt etter at jeg sluttet å bruke den daglig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville gjort følgende:

1. Hvis det er en venn eller familie, og jeg tror han selv tror han er blitt lurt, ville jeg tatt PCen tilbake og gitt pengene tilbake. Så ville jeg sjekket alt selv, slik at jeg vet hva som er feil, opplyst om det i en annonse og solgt den på nytt til en jeg ikke kjente.

2. Hvis kjøper er ukjent (som han sikkert er, når du har solgt via annonse) ville jeg gitt blaffen. Han har ikke noe å fare med. Så lenge batteriet varer over en halv time, er det greit nok. Men sjekk om varsel om batterinivå dukker opp 30 min før batteriet er slutt, og at han ikke skjønner det. Det er ofte default innstilling. Evt., for å være snill, dratt hjem til ham og sjekket PCen selv, for å se om det er noe raskt jeg kunne gjort selv for å rette opp. Men jeg ville ikke gjort om kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...