Ola92 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei! Jeg har lenge hatt planer om å kjøpe en mp3-spiller, men nå som det har kommet så mange nye mp3-spillere vet jeg ikke hvilken jeg skal velge av Creative Zen Vision:M 30 GB , Ipod Video 30GB og Microsoft Zune 30GB. Mine krav er : Raske menyer Bra videokvalitet Bra bass og god lyd Noen morsomme eller nyttige tilleggsfunksjoner (spill, programmer, skins og andre ting) Godt utstyrsnivå Håper på raskt svar fordi jeg skal selge den andre Mp3-spilleran og jeg gidder ikke selge den før jeg har sikra meg en ny. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Nå er ikke jeg en mp3-spiller proff.....Og jeg letter selv etter en...men jeg ville kanskje anbefale den Creative Zen Vision M: siden jge har prøvd den, og synes den var veldig BRA!! Når det gjelder Ipod så er det også en bra spiller, men kanskje mer bra på design og funksjonalitet en inn maten. Zune vet jeg ingenting om, sidne jeg ikke har prøvd en ekte...Men jeg ville vel anbefale de to andre mer enn Zune. Den har ikke engang kommet til Norge! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Creativen har bedre skjerm en Ipod'en, bedre lyd. Ipod har mye mer tillegs utstyr en Creative og Zune. Så jeg vil anbefale Crestiven eller Zune, men Zune støtter ikke DivX codecer... Du kan se en video med Zune her Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Zune finnes ikke i Norge ennå, og det er lenge til den kommer garantert. Er snakk om ca ett år! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det er jeg fulstendig klar over, men det er jo mulig og bestille fra statene... Kommer til Norge i 2008 btw... Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ville tro at det blir problemer med softwaren hvis du importerer... Ihvertfall med zune store. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Trenger ikke bli problemer med Zune Store... Er jo 2 stk fra forumet som skal kjøpe Zune fra statene... Du kan lese mer i tråden: Hvor kan jeg kjøpe Zune Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Må ha amerikansk bankkort/kredittkort for å kunne kjøre Zune store, er jo ikke lansert i UK engang! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Finnes jo flere steder du kan kjøpe musikk da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå