mortenmm Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvis du ser på hjemmesiden til Spillmagasinet står det at kinotraileren til WoW er ute. Men når man trykker inn, virker det som det er Burning Crusade traileren. Jeg er ikke medlem på TV2 web-tv, så jeg har ikke sjekket... Noen som kan bekrefte? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det er vel snakk om introen til WoW: BC. http://www.wow-europe.com/en/downloads/ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Oi! Sudden Deja Vu.... Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Da var det kanskje litt feil fra deres side å ha overskriften 'se kinotraileren til WoW' Lenke til kommentar
Ujin Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Daarlig oversettelse, eller misforstaatt totalt Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Da var det kanskje litt feil fra deres side å ha overskriften 'se kinotraileren til WoW' 7504267[/snapback] Tja, cinematic trailern til WoW gikk jo på kino, så jeg regner med at denne også vil gjøre det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå