Tjohei Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Problemet med den originale scartkabelen er at den kun har optisk lyd ut. Jeg har ikke surround og er derfor avhengig av vanlig phono (rød/hvit). Da er vel den fra Joytec eneste alternativet...? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hugs at du må ha TV som støtter RGB for at den Scart-kabelen skal fungere. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Hugs at du må ha TV som støtter RGB for at den Scart-kabelen skal fungere. 7505688[/snapback] Hvor kan jeg sjekke det? Lenke til kommentar
solar256 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Du kan linke navn/bilde av din TV =) Men det er relativt stor sannsynlighet for at den støtter RGB hvis den ikke er alt for gammel da. Endret 15. desember 2006 av solar256 Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hugs at du må ha TV som støtter RGB for at den Scart-kabelen skal fungere. 7505688[/snapback] Hvor kan jeg sjekke det? 7506364[/snapback] bare sjekk bak tv'en din. på en av scart-inngangene (eller begge to), står det RGB Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg bruker selv AV SCART kabelen opp mot surround og CRT-TV. Funker knall, vil bare ha TV på rommet igjen =( Og forresten, det er sinnsykt stor forskjell på kompositt og SCART kabelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå