Artistic.Hipster Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Kjøpte meg en 360 premium i går(har ikke åpnet den, da det er julepresang ) Men kom til å tenke på en ting. I premium pakken følger det med Component HD-AV Cable, men hva gjør jeg når jeg ikke har komponent inngang? Må jeg kjøpe ny ledning? Eller ligger det en ekstra ledning for oss uten HD TV i pakken? Om jeg må kjøpe ny ledning, kan jeg da bare bruke den vanlige Xbox ledningen? Eller må jeg kjøpe ny 360 ledning? --Flyttes til rett kategori etter trådstarters ønske av JohndoeMAKT-- Endret 14. desember 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ledningen som følger med er 2-i-1, altså du har både komponent og kompositt (scart) på samme ledning Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Gjør deg sjøl, og han som skal få pakken ein solid tjeneste. Kjøp AV-SCART kabelen uten om. Kompositt kablene som følger med skal ikkje brukes. Her får du i tillegg optisk ut om man vil koble det opp mot sourround systemer. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Ledningen som følger med er 2-i-1, altså du har både komponent og kompositt (scart) på samme ledning 7500460[/snapback] Takker for raskt svar. Det funker jo utmerket så er jeg forberedt på den dagen jeg får HD TV også Gjør deg sjøl, og han som skal få pakken ein solid tjeneste. Kjøp AV-SCART kabelen uten om. Kompositt kablene som følger med skal ikkje brukes. Her får du i tillegg optisk ut om man vil koble det opp mot sourround systemer. Det er nok jeg som skal få pakken Har du link til hvor denne ledningen selges? Planen var å få koblet 360'en sammen med surroundet. Endret 14. desember 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jepp. Jeg kjøpte nylig Premium og har ikke HD-tv. Men det som følger med i pakka er altså nok, så du har ikke noe å bekymre deg over. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Takker for svar, nå ble tråden flyttet til rett plass også. Svært så rakst alt skulle gå akkurat nå Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312869 Der har du kabelen. Det er feil bilde på den, men det er den du skal ha. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 det står respekt av at du greier å vente til julaften Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 det står respekt av at du greier å vente til julaften 7500817[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312869 Der har du kabelen. Det er feil bilde på den, men det er den du skal ha. 7500541[/snapback] Ser ikke ut som om det er feil bilde... EDIT: GLem det. Leste ikke det røde feltet Endret 14. desember 2006 av Amored Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Gjør deg sjøl, og han som skal få pakken ein solid tjeneste. Kjøp AV-SCART kabelen uten om. Kompositt kablene som følger med skal ikkje brukes. Her får du i tillegg optisk ut om man vil koble det opp mot sourround systemer. 7500467[/snapback] Liten pirk her.. Det er da vitterlig optisk-utgang på kabelen som følger med premium... Hvis ikke har jeg hørt masse lyd fra xboxen min som mysterisk har funnet veien inn i anlegget mitt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det er optisk ut på komponent kabelen ja, ikkje på kompositt Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 det står respekt av at du greier å vente til julaften 7500817[/snapback] Skal klare det. Er opptatt nok med zelda of wii sports for øyeblikket uansett. Så får jeg kose meg med GOW i romjula Lenke til kommentar
eikum Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei! Hva skal jeg bruke for å få best bilde når jeg ikke har LCD tv? (sånn CRT eller hva det heter) Vil gjerne ha så klare og fine bilder som mulig Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det er optisk ut på komponent kabelen ja, ikkje på kompositt 7501079[/snapback] Kabelen som fulgte med da jeg kjøpte min Xbox360 Premium pakke i forrige mnd., hadde både komponent og kompositt utganger. På kontakten som plugges i selve X-boxen var det også en optisk utgang som kunne brukes BÅDE for komponent og kompositt. Du må selvsagt ha en egen optisk kabel, men de får du jo kjøpt for en 50 lapp på de fleste elektroforettninger (jeg hadde heldigvis en liggende fra før). Lenke til kommentar
robstr Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 det står respekt av at du greier å vente til julaften 7500817[/snapback] Ja 7500888[/snapback] ja faktisk Jeg har også fått 360 i julegave, og jeg startet å bruke den dagen vi var å handla den (siden jeg bor på en skole i østfold så er det ikke så rart da, siden jeg ellers ikke hatt fått tid til å teste det via live i det hele tatt hadde jeg ikke tatt den i bruk før julaften) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kabelen som fulgte med da jeg kjøpte min Xbox360 Premium pakke i forrige mnd., hadde både komponent og kompositt utganger. På kontakten som plugges i selve X-boxen var det også en optisk utgang som kunne brukes BÅDE for komponent og kompositt. 7502313[/snapback] Er det bare kompositt kablene i Core pakken som ikkje har optisk ut på selve pluggin inn i konsollen da? Er ihverfall tilfeller hos meg Derfor kom RGB-kabelen inn i bilder relativt raskt for å si det slik, i tillegg til vesentlig bedre bilde. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei!Hva skal jeg bruke for å få best bilde når jeg ikke har LCD tv? (sånn CRT eller hva det heter) Vil gjerne ha så klare og fine bilder som mulig 7502279[/snapback] Da kjører du på meg AV-SCART`en skulle ein tru, linket til over her. Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 hva med denne kabelen: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-de-49-en-70-1667.html Er det like bra kvalitet som den fra komplett? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312869 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Personlig ville eg holdt meg til orginal kabler, men eg har ikkje hørt noe om den du linket til fra play-asia. Så eg kan ikkje si noe om den egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå