Gå til innhold

Xbox 360 premium uten HD TV?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en 360 premium i går(har ikke åpnet den, da det er julepresang ;) ) Men kom til å tenke på en ting.

I premium pakken følger det med Component HD-AV Cable, men hva gjør jeg når jeg ikke har komponent inngang? Må jeg kjøpe ny ledning? Eller ligger det en ekstra ledning for oss uten HD TV i pakken?

Om jeg må kjøpe ny ledning, kan jeg da bare bruke den vanlige Xbox ledningen? Eller må jeg kjøpe ny 360 ledning?

--Flyttes til rett kategori etter trådstarters ønske av JohndoeMAKT--

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ledningen som følger med er 2-i-1, altså du har både komponent og kompositt (scart) på samme ledning :)

7500460[/snapback]

Takker for raskt svar. Det funker jo utmerket :) så er jeg forberedt på den dagen jeg får HD TV også :)

Gjør deg sjøl, og han som skal få pakken ein solid tjeneste. Kjøp AV-SCART kabelen uten om. Kompositt kablene som følger med skal ikkje brukes. Her får du i tillegg optisk ut om man vil koble det opp mot sourround systemer.

Det er nok jeg som skal få pakken :p Har du link til hvor denne ledningen selges? Planen var å få koblet 360'en sammen med surroundet.

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Gjør deg sjøl, og han som skal få pakken ein solid tjeneste. Kjøp AV-SCART kabelen uten om. Kompositt kablene som følger med skal ikkje brukes. Her får du i tillegg optisk ut om man vil koble det opp mot sourround systemer.

7500467[/snapback]

Liten pirk her.. Det er da vitterlig optisk-utgang på kabelen som følger med premium...

Hvis ikke har jeg hørt masse lyd fra xboxen min som mysterisk har funnet veien inn i anlegget mitt :cool:

Lenke til kommentar
Det er optisk ut på komponent kabelen ja, ikkje på kompositt :)

7501079[/snapback]

Kabelen som fulgte med da jeg kjøpte min Xbox360 Premium pakke i forrige mnd., hadde både komponent og kompositt utganger. På kontakten som plugges i selve X-boxen var det også en optisk utgang som kunne brukes BÅDE for komponent og kompositt.

Du må selvsagt ha en egen optisk kabel, men de får du jo kjøpt for en 50 lapp på de fleste elektroforettninger (jeg hadde heldigvis en liggende fra før).

Lenke til kommentar
det står respekt av at du greier å vente til julaften

7500817[/snapback]

Ja :D

7500888[/snapback]

ja faktisk :p Jeg har også fått 360 i julegave, og jeg startet å bruke den dagen vi var å handla den :D

(siden jeg bor på en skole i østfold så er det ikke så rart da, siden jeg ellers ikke hatt fått tid til å teste det via live i det hele tatt hadde jeg ikke tatt den i bruk før julaften)

Lenke til kommentar

Kabelen som fulgte med da jeg kjøpte min Xbox360 Premium pakke i forrige mnd., hadde både komponent og kompositt utganger.  På kontakten som plugges i selve X-boxen var det også en optisk utgang som kunne brukes BÅDE for komponent og kompositt.

7502313[/snapback]

Er det bare kompositt kablene i Core pakken som ikkje har optisk ut på selve pluggin inn i konsollen da? Er ihverfall tilfeller hos meg ;) Derfor kom RGB-kabelen inn i bilder relativt raskt for å si det slik, i tillegg til vesentlig bedre bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...