Joachim_F Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Warhammer: Mark of Chaos tar oss med til et brutalt univers fanget i en nærmest endeløs krig mellom de onde og de gode. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 God anmendelse, ikke fullt så god spill... Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Skulle vært flere raser. I alle spill fra warhammer-universene har de alt for få. I Dawn of War kommer de riktignok med nye raser gjennom expansioner. Men det virker som om de kommer med bare få om gangen for å tjene penger. Mennesker og alver er allierte? De som vet litt om Warhammer vet at det ikke hender noe særlig ofte. Dverger hadde passet bedre til allierte for menneskene. (bedre venner) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Virket for meg som om ikke Relic hadde noe med dette spillet å gjøre. Synd, fordi for meg er det kun Relic som har "rett" til å lage gode Warhammer-spill Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 etter å ha spillt demoen virker det som de har tatt mye fra de gamle warhammerspillene Dark Omen og Shadow of the Horned Rat. I alle disse tre spillene får du en hær, oppgraderer styrkene, de får experience, "lineært gameplay" osv osv.. Synets artikkelen burde nevnt disse spillene, siden de er mye mer i likhet med hverandre enn total war og spellforce. Ellers god artikkel. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 etter å ha spillt demoen virker det som de har tatt mye fra de gamle warhammerspillene Dark Omen og Shadow of the Horned Rat. I alle disse tre spillene får du en hær, oppgraderer styrkene, de får experience, "lineært gameplay" osv osv.. Synets artikkelen burde nevnt disse spillene, siden de er mye mer i likhet med hverandre enn total war og spellforce. Ellers god artikkel. 7506516[/snapback] Det må jeg si meg meget enig i. Jeg fikk utrolig lyst å spille dette spillet, med tanke på at Dark Omen er en av de beste og kanskje mest utfordrende spilleopplevelsene jeg har hatt. Noen som har spilt begge og som kan sette de opp mot hverandre? Det jeg elsket i Dark Omen var ikke nødvendigvis gameplayet og kampene men historien og atmosfæren. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Om ikke annet: Dette spillet har en av de absolutt kuleste trailerne som finnes. Her er en link til nedlasting for de som ikke har sett den. http://www.gamershell.com/download_11016.shtml Det der er en paladin! (Blizzard burde sett på denne filmen og fått inspirasjon før de laget WOW) Endret 19. desember 2006 av CAT-scan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg