Simkin Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Og som en bonus, her er verdens beste musikkvideo:Tommy Seebach - Apache å herre min :!: Endret 16. desember 2006 av Simkin Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Lørdagkveld, og jeg sitter hjemme alene... jaja, mer videoer her da: Dark Funeral - Atrum Regina (Den såkalte balladen fra deres siste skive) Carpathian Forest - Sadomasochistic (Dette norske black metalbandet har med seg 2 usedvanlige deilige dansere på scenen) Cult Of Luna - Leave Me Here (Herlig band, sang og video... stemningsfullt) Deicide - Homage For Satan (Ett legendarisk death metalband + en video med zombier = nam!) Hate Eternal - I, Monarch (Fet death metal) Paradise Lost - Forever Failure (Trist og vakkert) The Dillinger Escape Plan - Panasonic Youth (Såkalt math metal eller hva de kaller det... uansett kult) Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Sjekk dette ut King_P,hvis dumikke har hørt det føt da. En av Raised Fist's me rkomersielle sangen men er sinnsykt bra for det. Jeg er Fan Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Ah, det var desverre ikke noe for meg... men er nok noen andre her som kan like det... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har du hørt Fantômas King P? Ganske spesiell musikk, det kan hende at du liker det, de kan ha en liten likhet til Devildoll noen ganger, men som med Devildoll kan man ikke høre kun èn sang, se om du finner noe. Lenke til kommentar
estimate Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei King_P. Skal vi bli venner? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Mine ører er ødelagte. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Har du hørt Fantômas King P? Ganske spesiell musikk, det kan hende at du liker det, de kan ha en liten likhet til Devildoll noen ganger, men som med Devildoll kan man ikke høre kun èn sang, se om du finner noe. 7534435[/snapback] Har The Director's Cut og Suspended Animation... 2 geniale skiver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå