Muggkaare Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Behemoth - Slaves Shall Serve (Enda mer fet polsk death metal) Burzum - Dunkelheit (Utrolig atmosfærisk black metallåt) Superjoint Ritual - The Alcoholik (Metal!) Pantera - Cowboys From Hell (Trenger jeg egentlig å si noe?) Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ (Fantastisk video!) Isis - In Fiction (Fantastisk band, atmosfærisk som fy) Antaeus - Blood War III (Fet black metal, litt syk video) Necrophagia - Burning Moon Sickness (Horror Death Metal) Cock And Ball Torture - Aphrodisianus (ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOFL) Obituary - Insane (Hellige mor så fett!) Black Sabbath - Paranoid (<3) Bolt Thrower - Cenotaph (Utrolig fett death metalband) Totalt Jävla Mörker - Kall Värld (Sinnsykt fett!! AAAAAAAAAAH) Red Harvest - Anatomy of the Unknown (Fet industriel metal) Hypocrisy - Fire in the Sky (En utrolig låt!) Emperor - Empty (Fantastisk nok en gang) Endret 14. desember 2006 av King_P Lenke til kommentar
Speik Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 You made my day! Takk! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Skal legge til mer senere... Lenke til kommentar
Mit Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Tusen takk! Har akuratt formatert så musikken min er på en annen HD hos en annen person så jeg har slite meg gjennom to dager uten musikken nå Så dette passa meget bra som Speik sa: You made my day! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Totalt Jävla Mörker - Kall Värld (Sinnsykt fett!! AAAAAAAAAAH) Disse her spillte nettop i Stavanger. Sinnsykt fet konsert. Hvis du liker de liker du garanter Raised Fist. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ (Fantastisk video!)7500364[/snapback] Den er så sinnsykt rå den musikkvideoen. "hey vi kjeder oss..ja vi spiller inn en musikkvideo..vi come one grabbar!" Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Mye fett der King_P, du er ofte en av mine nærmeste naboer på last.fm. ^^ Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Totalt Jävla Mörker - Kall Värld (Sinnsykt fett!! AAAAAAAAAAH) Kult riff. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg poster en jeg og Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Her er det mer godsaker: Opeth - The Grand Conjuration (Rett og slett ett av verdens beste band) Borknagar - Colossus (En storslagen sang) Keep Of Kalessin - Into The Fire (Møkkdårlig video, men musikken er fantastisk) Arcturus - Ad Absurdum (Ett genialt band!) Enslaved - Path To Vanir (Ett band som virkelig har utviklet seg. Progressive black metal) 1349 - Sculptor Of Flesh (Brutal black metal. Deilig!) Witchcraft - Chylde of Fire (Svenskt doom som er genialt som fy) Marduk - Steel Inferno (Svensk black metal, fet video) Napalm Death - Nazi Punks Fuck Off (En Dead Kenndyscover, og den er knallfet) Akercocke - Leviathan (Fy faen så herlig det bandet her er! Death metal mixa med diverse metalstiler og etterhvert også litt prog) Cadaver - Decomposed Metal Skin (Oh yeah for en heftig låt!) Nevermore - I, Voyager (Dra meg i snabben som det røsker!) Strapping Young Lad - Relentless (Ja, Devin Townsend er ett geni!) Mr. Bungle - Quote Unquote (Ett sykt og nydelig band) Dog Fashion Disco - Lovesong For A Witch (For fans av Mr Bungle) Og som en bonus, her er verdens beste musikkvideo: Tommy Seebach - Apache Lenke til kommentar
Mit Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Og som en bonus, her er verdens beste musikkvideo:Tommy Seebach - Apache 7504737[/snapback] yeah spank me baby! :!: genial video Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Totalt Jävla Mörker - Kall Värld (Sinnsykt fett!! AAAAAAAAAAH) Jævligt viktig å få med seg oppned korset i gaffateip på gitar-forsterkeren. Og Totalt Jävla Mörker er jævlig fett. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Necrophagia - Burning Moon Sickness (Horror Death Metal) Syke saker! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Necrophagia - Burning Moon Sickness (Horror Death Metal) Syke saker! 7506559[/snapback] Sjit kul musikk og video. Blood freak burde også legges ut. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Må virkelig si at jeg likte Mr.Bungle! Takker for den King_P. Ellers vil jeg anbefale , kanskje litt Devildoll inspirert. Endret 15. desember 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 satt pris på om du kunne ha tatt vekk Isis vidoen. ikke ødelegg bande Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) satt pris på om du kunne ha tatt vekk Isis vidoen. ikke ødelegg bande 7512520[/snapback] Satt pris på om du kunne slutte å oppføre deg som en idiot. Ikke ødelegge forumet. Fra spøk til revolver: Hvorfor skulle ham ta vekk Isis-videon? Hvordan i all verden skulle dette ødelegge bandet? (Musikken på nevnte låt var forøvrig nydelig, minner meg om at jeg burde skaffe meg Isis.) Endret 16. desember 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 satt pris på om du kunne ha tatt vekk Isis vidoen. ikke ødelegg bande 7512520[/snapback] kan ikke helt se hvorfor det ødelegger bandet... det eneste det kan gjøre er at noen som ikke har hørt Isis liker det de hører, og sjekker ut bandet, og muligens kjøper seg en skive eller 2... ødelegger det for bandet? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Du fikk meg til å kjøpe Totalt Javla Morker cden=) Edit: Og det var jevlig bra. Endret 17. desember 2006 av Ministry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå