Gjest Gjest_forelsket Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 HeiHei. Er ei jente i klassen min som er VELDIG søt. Men hun er litt høyere enn meg Så er det en gutt i klassen som har tenkt å be henne på kjuleball. Men jeg er den personen som er litt sky. Vi snakker mye! på msn å slikt. Hun spørr meg : "Skjer?^^" verdt 7min" liker hun meg da? eller er det bare min innbilling? Takker på forhånd :!: Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvis noen er forelsket i deg som sier "Skjer?" på msn da har jeg mange beundrere. Lenke til kommentar
Stone_Sour Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hvis du vil at hun skal gå med deg og ikke denne andre gutten, så spør du henne før han andre gjør det. Dette kan du vel gjøre uansett som du er sky eller ikke. Shit, jeg er sky, og jeg ba en jente på ballet (hun sa seff ja ). Endret 14. desember 2006 av Stone_Sour Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 "Skjer?^^" da har jeg mange beundrere gjør det enkelt spør hun før noen andre gjør det. sier hun nei så sier hun nei, men tipper hu ikke tørr det face 2 face Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har du noe å tape? Syntes du burde manne deg opp og spørr jenta jeg. Go for it Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er jo bare å spørre, hva er det verste som kan skje liksom? At hun sier nei? Er jo verre det enn at du ikke spurte i det hele tatt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvis han er forelsket i hun og han får ett nei, så kommer jo det til å svi litt. Men man kan ikke unngå alt i livet. Du må prøve! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Spør, uten tvil!! og kjapp deg, om du virkelig ønsker hun skal gå med deg! Du får og selvtillitt til å jage bort andre beilere og si: "Hun er nok her med meg" Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvis han er forelsket i hun og han får ett nei, så kommer jo det til å svi litt. Men man kan ikke unngå alt i livet. Du må prøve! 7501294[/snapback] Prøver han ikke kommer han ingen vei Kjør på trådstarter Lenke til kommentar
Tornado Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg sier bare en ting; "you go girl!" (ja, jeg leste at du var gutt) Har vel ikke all verden å tape hvis du bare spørr.. da får du i verste fall se hva hun mener om deg! Stå på! ("skjer?" ... fy søren så mange som liker meg! ) Endret 14. desember 2006 av Tornado Lenke til kommentar
Stone_Sour Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg tror han sikter til at hun gir han en del oppmerksomhet, ikke akkurat måten hun sier "skjer?" på. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Tror ikke "skjer" har så mye å si om hun er forelsket i deg da men hvilken type juleball er det? med eller uten alkohol? For om det er med alkohol burde du "begynne fort" om du vil komme deg nermere henne.. Sist jeg var på ble jeg invitert av en veldig snill veninne, som jeg tror liker meg.. men etter en del øl så havna jeg på rotingz med en annen.. tror jeg skuffet hun som inviterte meg veldig da.. Så bare pass på at du "kan" bli skuffet Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Viss du er sky kan du jo spørre henne på msn? Siden dere snakket mye sammen der.. Det er ikkje noe flaut med det.. Endret 14. desember 2006 av ainstainy Lenke til kommentar
Gjest Gjest_forelsket Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Vi går i 8.klasse da. Så det er nok uten alkohol ja. Skoleball forresten. Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 gl hf, hadde en lignende situasjon før juleballet i tiende. Det gikk vel mildt sagt til helvete kan man si... Men neida, antakelig mye rett i å bare spørre rett ut. Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Den som intet våger, intet vinner Endret 17. desember 2006 av brd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå