Gå til innhold

Da var det min tur...å bli banna


Anbefalte innlegg

Det står ingenting om etterforskning så det blir nok ikke hade bra... -enno :ermm:

 

Men for å si det sånn for en uke siden var det en fyr IF som ga alle noen 1000g hver... Jeg var på 52 locken min og fikk 2000g.. også ville jeg utnytte dette så jeg logga på mainen min med noobmount og vips 5000g til... sikkert noen som skjønner hvem jeg er nå men ikke side please :p

Så for alt jeg vet så kan være det jeg har blitt banna for selv om jeg ikke har gjorde noe galt akkurat der .. Men tviler egentlig på det azz :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var så nysjerrig!! :dribble:

 

har aldri brukt noe av det til fordel for meg da.. bare så artig og så med f.eks dark portal.. "HOW DO YOU DO THAT?! please plase please" også finner jeg på ting som air walking og sånt :p

7500178[/snapback]

 

Jeg synes det har vært TETT med slike posts i det siste fra umodne tullinger som lager bry for Blizzard og medspillere ved å bruke exploits, scams osv. Det er ille nok at dere er så uansvarlige at dere gjør det, men at dere så totalt mangler skam at dere er villige til å skrive om det her er også endel av problemet. Hadde jeg blitt banna hadde jeg skammet meg lenge og i stillhet.

Lenke til kommentar
Det står ingenting om etterforskning så det blir nok ikke hade bra... -enno  :ermm:

 

Men for å si det sånn for en uke siden var det en fyr IF som ga alle noen 1000g hver... Jeg var på 52 locken min og fikk 2000g.. også ville jeg utnytte dette så jeg logga på mainen min med noobmount og vips 5000g til... sikkert noen som skjønner hvem jeg er nå men ikke side please :p

Så for alt jeg vet så kan være det jeg har blitt banna for selv om jeg ikke har gjorde noe galt akkurat der .. Men tviler egentlig på det azz :blush:

7500834[/snapback]

 

Apropos poenget mitt om modenhet.... :roll:

Lenke til kommentar
Det står ingenting om etterforskning så det blir nok ikke hade bra... -enno  :ermm:

 

Men for å si det sånn for en uke siden var det en fyr IF som ga alle noen 1000g hver... Jeg var på 52 locken min og fikk 2000g.. også ville jeg utnytte dette så jeg logga på mainen min med noobmount og vips 5000g til... sikkert noen som skjønner hvem jeg er nå men ikke side please :p

Så for alt jeg vet så kan være det jeg har blitt banna for selv om jeg ikke har gjorde noe galt akkurat der .. Men tviler egentlig på det azz :blush:

7500834[/snapback]

 

Apropos poenget mitt om modenhet.... :roll:

7501172[/snapback]

Min mening er at det ikke er så mye mer modent å drive å pirke på alle hele tiden, gjør bare forumet til et mindre trivelig sted.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
har fått Teparerily suspended...

7500248[/snapback]

 

Temporarily suspended for investigation, kanskje?

Når de er ferdig med etterforskninga si er det nok hadebra! :tease:

 

Skal man absolutt teste ut cheats burde man kanskje vurdere privat server ?

7500769[/snapback]

 

Tenkte akkurat å si det samme.

De stenger kontoen midlertidig for å undersøke... Hvis de finner noe som tyder på at du har brukt en hack, så forblir den stengt.

Lenke til kommentar
har fått Teparerily suspended...

7500248[/snapback]

 

Temporarily suspended for investigation, kanskje?

Når de er ferdig med etterforskninga si er det nok hadebra! :tease:

 

Skal man absolutt teste ut cheats burde man kanskje vurdere privat server ?

7500769[/snapback]

 

Tenkte akkurat å si det samme.

De stenger kontoen midlertidig for å undersøke... Hvis de finner noe som tyder på at du har brukt en hack, så forblir den stengt.

7501850[/snapback]

 

Hadde du lest mitt svar hadde du sett at jeg skrev at det ikke står noe om etterforskning...

 

........

 

BTW... Wow er ikke akkurat livet mitt lenger derfor har jeg drivd å testa ting.. for morro skyld.. Dessuten blir dette en edvarsel for folk at du kan bli banna....

Lenke til kommentar

BTW... Wow er ikke akkurat livet mitt lenger derfor har jeg drivd å testa ting.. for morro skyld..

7502520[/snapback]

 

Det må være tidenes dårligste unnskyldning...

 

Men for all del, dette er ikke like ille som scam. Men det er ille fordi du kaster bort Blizzard sine ressurser, og det går derfor ut over alle andre.

Lenke til kommentar

BTW... Wow er ikke akkurat livet mitt lenger derfor har jeg drivd å testa ting.. for morro skyld..

7502520[/snapback]

 

Det må være tidenes dårligste unnskyldning...

 

Men for all del, dette er ikke like ille som scam. Men det er ille fordi du kaster bort Blizzard sine ressurser, og det går derfor ut over alle andre.

7502552[/snapback]

 

Det jeg mener er at jeg ikke bryr meg noe særlig hvis jeg får kansje and mnd ban.. Og akkurat det med at jeg kaster bort ressursene til blizzard bryr jeg ikke meg dritt om... De tjener så sinnsykt med penger..........

Lenke til kommentar
Men for å si det sånn for en uke siden var det en fyr IF som ga alle noen 1000g hver... Jeg var på 52 locken min og fikk 2000g.. også ville jeg utnytte dette så jeg logga på mainen min med noobmount og vips 5000g til... sikkert noen som skjønner hvem jeg er nå men ikke side please

 

Hvordan kunne han gi folk noen 1000g hver? Og jeg tror som mange andre her at du kommer nok til å bli permbanna!

 

Ikke att jeg tar meg noe nært av att du synest det er gøy med utforskning osv ^^

Lenke til kommentar
Men for å si det sånn for en uke siden var det en fyr IF som ga alle noen 1000g hver... Jeg var på 52 locken min og fikk 2000g.. også ville jeg utnytte dette så jeg logga på mainen min med noobmount og vips 5000g til... sikkert noen som skjønner hvem jeg er nå men ikke side please

 

Hvordan kunne han gi folk noen 1000g hver? Og jeg tror som mange andre her at du kommer nok til å bli permbanna!

 

Ikke att jeg tar meg noe nært av att du synest det er gøy med utforskning osv ^^

7502727[/snapback]

 

... gold seller som er sur på sjefen :p, scamma gold, en som har tjent seg rik på kjøpe selge, dupa?! fikk det to dager etter patchen da hvor serveren gikk opp og ned hele tiden som ga deg sinnsykt mang dupe kjangser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...