kilik Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tviler på at det kommer såpass tidlig. Tipper heller Metroid Prime 3 vil bli storspillet Nintendo vil satse på til våren. Forventer Mario Galaxy i september/oktober. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Et av de spillene jeg ser mest frem til. Har dessverre ikke fått testet demoen (arghh, han tyskeren HADDE det! Han HADDE det!). Dette blir nok Super Marios comeback for alvor, Super Mario Sunshine var ikke like fengende som Super Mario 64 og de tidligere spillene var. At spillet foregår i verdensrommet virker som et utrolig bra konsept. Sammen med Metroid Prime 3: Corruption og Super Smash Bros. Brawl ser jeg veldig frem til dette! Endret 15. desember 2006 av Aylars Lenke til kommentar
Heales Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nå er det jo et faktum at Super Mario Sunshine var et rushet spill som i aller høyeste grad burde vært pusset på i minst 3-4 måneder. 7503453[/snapback] Er det et faktum? Jeg synes det var/er et fabelaktig spill, jeg... 7505659[/snapback] Et faktum basert på både mottagelsen det fikk, at det ble lansert tidligere enn Shigeru Miyamoto selv ønsket og at Herr Miyamoto i ettertid innrømmet at det burde vært under utvikling lenger. For all del, det er et flott spill isolert sett, men målt opp mot f.eks. Super Mario World og Super Mario 64 faller det gjennom. Gamespot ga spillet 8, og her er et lite sitat fra deres konklusjon: "The game's technical issues and often-gimmicky design are still tougher to ignore, and they combine to make the game seem surprisingly unpolished and somewhat rushed at times." Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Da må det være at jeg ikke er noen gærva Mario-fan, da, for jeg har kost meg med spillet i massevis, uten å synes at det har falt igjennom på noen måte. Men men, når Miyamoto-san sier det selv så... Lenke til kommentar
Heales Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 He he. Ingen grunn til bekymring. Det ER et bra spill isolert sett, men det kunne vært enda bedre hvis Nintendo hadde gitt det noen måneder til på bakrommet. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Men det lover jo bra for Galaxy, da, hvis jeg hadde blitt fornøyd hvis det ble like bra som Sunshine. For da vil jo ikke Nintendo gi seg før det er en god del bedre enn det igjen... Uansett, bedre sent enn dårlig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Nå er Shigeru Miyamoto oppført som regissør (og ikke bare produsent, som på f.eks. Zelda: TP) av dette spillet, og det er ikke dagligdags. At mannen er perfeksjonist er et understatement, og han kan godt finne på å flikke på et spill i flere år hvis han ikke er fornøyd. Derfor bør man ta alle lanseringsprognoser med en klype salt før spillet foreligger fysisk på et lager et eller annet sted, men vær sikker på at når det endelig kommer vil det være fantastisk. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Ninte...higeru_Miyamoto Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Dette må jo bare bli bra. Men den dato'en tror jeg fremdeles ikke noe på. Hadde det vært sant, hadde det vært klistret opp over de fleste europeiske spillsidene idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå