Gå til innhold

Super Mario Galaxy dato!

Excelsion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm spillet ser ihvertfall utrolig flott ut, digger det grafiske preget. Men Mario er Mario, har liksom aldri digget det å springe rundt etter stjerner etc, i disse spillene ;) Prøvde såvidt Sunshine på GC, og det virket som totalt boss. De gamle spillene i 2D var jo egentlig ganske så stilige.

N64 utgaven hadde også ein viss underholdningsfaktor.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Nintendo of America President Reggie Fils-Aime has updated Stephen Totilo on the planned release for Super Mario Galaxy. Mark your calendars with a big sharpie drawn across many pages: Fils-Aime expects the game to come out sometime between the end of March and Christmas

Så spillet vil sannsynligvis komme mot slutten av 2007.

Lenke til kommentar

Stavanger Aftenblad?

Var det ikke de som hadde en artikkel hvor det stod at det ville bli umulig å skaffe seg enn Wii hos Elkjøp og Lefdal 8. desember siden alle konsollene var forhåndssolgt? Oppga Stavanger Aftenblad en kilde eller bare skrev annmelderen en artikkel basert på når han/hun håper/tror at spillet skal komme ut?

Ville ikke stolt så alt på mye på Aftenbladet.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok at Reggie sitter på mer informasjon enn N-europe, IGN, Gamespot og Gametrailers. Så når Reggie sier at spillet kommer mellom mars og slutten av året så er nok denne informasjonen verdt mer enn hva disse sidene sier. Så kan du tolke selv hva han mener med "mellom mars og slutten av året". Jeg tolker det som at det kommer mot slutten av året. Han sier dette for å ikke drepe forhåpningene om at det kommer tidligere, uten at noen kan si at han løy hvis det kommer senere i 2007.

Endret av Dinex
Lenke til kommentar

Gleder meg til nye eventyr med Mario jeg. Spillet ser interesangt ut, heftig og fartsfult til tider med typisk mario humor og nostalgi.

Håper det kommer fort som fy, men ikke rusha da. Vil bare ha tak i det så snart det lar seg gjøre. Kommer det i januar til neste år sliter jeg, for jeg tviler på at jeg er ferdig med TP til da....

Lenke til kommentar

Nå er det jo et faktum at Super Mario Sunshine var et rushet spill som i aller høyeste grad burde vært pusset på i minst 3-4 måneder.

Er temmelig sikker på at Nintendo denne gangen pusser, polerer og kjærer med vår kjære rørlegger inntil de kan levere en optimal spillopplevelse.

For meg personlig er det enkelt: Mario 64>>>>>> alt annet fra Nintendo :D

Lenke til kommentar

15. mai er uken før eksamensperioden begynner, så det er utrolig stygt gjort av Nintendo. Jeg har planer om å ta det seriøst, og gleder meg faktisk til fag, og så skal Nintendo ødelegge alt på slutten. :hmm:

Dog tror jeg ikke det kommer før senere på året. Skal vi si 8. desember?

Lenke til kommentar
Nintendo of America President Reggie Fils-Aime has updated Stephen Totilo on the planned release for Super Mario Galaxy. Mark your calendars with a big sharpie drawn across many pages: Fils-Aime expects the game to come out sometime between the end of March and Christmas

Så spillet vil sannsynligvis komme mot slutten av 2007.

7502743[/snapback]

Jess, det tror jeg og.. Tipper slipper det rett før julehandelen neste år. Da selger de sikkert en Wii til de få som da enda ikke har skaffet seg en :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...