Bruker-93156 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg ønsker kritikk til bildene mine. Og råd til forbedring=P Marius Lenke til kommentar
pederk Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Skarpe, perfekt eksponerte og rett hvitbalanse, det må en da like, selv om det blir litt lite 'artistisk' uten kulere komposisjon. Se bort fra det jeg sa om komposisjonen om dette skulle være illustrasjonsbilder eller lignende. Det øverste bildet kunne ha hatt godt av å taes fra en lavere vinkel eller med en større blender om mulig, siden vannflaten var ganske fremtredende og noe distraherende i bakgrunnen. Jeg synes nesten det er trist å se nærmest perfekte bilder gå uten omtale samtidig som dårlige bilder kjørt gjennom PS' filtergalleri blir roset opp i skyene. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Takk for svar! Jeg er hovedsaklig fuglefotograf, og det jeg prøver på er å få så fine fuglebilder som mulig (Ikke over-redigerte filterbilder) Blenderen er nok ikke noe å gjøre med, jeg trengte det lyset som var Flere innspill? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg synes nesten det er trist å se nærmest perfekte bilder gå uten omtale samtidig som dårlige bilder kjørt gjennom PS' filtergalleri blir roset opp i skyene. 7502278[/snapback] Kommer vel an på hvilke motiv som en syns er interessante....jeg er lite interessert i fugler og disse bildene gir meg derfor lite... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå