Gå til innhold

Offisiell MSN for vanlig mobil fra MS/Telenor

voluz

Anbefalte innlegg

Torsdag lanserte Microsoft i samarbeid med Telenor Messenger Live for mobiltelefon i Norge. Les artikkelen på Forbruker.no.

Tjenesten fungerer foreløpig bare på fire telefoner. De fire telefonene er Sony Ericsson W810i, K610i og K800i, samt Nokia N73. Flere modeller blir tilgjengelig til våren. Tjenesten kan allerede fra i dag lastes ned på telefonen, men det er altså bare fire telefoner som støtter tjenesten, foreløpig. Den blir mulig å bruke helt gratis frem til 1. juni, neste år. Etter det vil det koste 49,- kroner per måned.

Yada-yada-yada.... til spørsmålet: Siden denne funker til W810i osv., vil den også fungere til W850i? Eller er det null sjans?

Kunne tenkt meg en offisiell MSN-klient for vanlige telefoner. Synes 3. partsversjonene er ganske så crappye...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merkelig at den skal fungere på N73, men ikke N80?  Må da være feil vel...noen som har testet andre telefoner?

Og, hva er forskjellen på denne og den for S60v3?

7501010[/snapback]

Forskjellen på denne og den for S60v3? N73 har da S60v3, og når den fungerer på N73 burde den vel støtte S60v3?

Lenke til kommentar
Merkelig at den skal fungere på N73, men ikke N80?  Må da være feil vel...noen som har testet andre telefoner?

Og, hva er forskjellen på denne og den for S60v3?

7501010[/snapback]

Forskjellen på denne og den for S60v3? N73 har da S60v3, og når den fungerer på N73 burde den vel støtte S60v3?

7501022[/snapback]

Det har kommet en egen live messenger for S60v3. Den funker på alle S60v3 telefoner, derfor lurte jeg på hva som er forskjellen på denne versjonen siden den kun støttes av 4 telefoner.

Jeg testet å laste den ned til min N80, men det fungerte ikke. Kanskje noen kan laste ned innstallasjonsfilen, og legge den ut, slik at man kan teste den på andre telefoner..? :)

Lenke til kommentar
Forskjellen er vel at det ligger en Djuice-logo på denne versjonen, og at det er gratis å bruke helt frem til 1. juni. Men det var et enormt dårlig msn-program. Veldig lang laste og påloggingstid. Sliter også med å koble opp.

7502327[/snapback]

Hvilken telefon bruker du? SE?

Er det java applikasjon til N73 også, eller .sis(x)? Sistnevnte er kjent for å være en del raskere for å si det mildt..

Om det er .sisx på N73; er det noen med N73 der ute som klarer å laste ned fila og lagre den på telefonen? Prøvde å laste ned på min e61, men fikk beskjed om at telefonen min ikke er støttet. :( Men om noen klarer å lagre .sisx fila (om det er det), så hadde det vært fint med en mail! :D S60 v3 er S60 v3, bare surr at det ikke skal funke på andre enn N73 vel?

EDIT:

Chivas har jo pokker meg spurt om dette tidligere.. :blush: Men er ihvertfall interessert jeg også da.. :D

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...