Bendorama Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 er jo bare pisspreik det her, den hekkans sjelen, holder seg inni kroppen til du er død, en forverngt drøm kan ikke få sjelen ut, da hadde vi vell vært døde. BULLSHIT Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva er egentlig en drøm? det finnes ingen svar på hva en drøm egentlig er. Har hørt en teori om dette som sier at ånden din (eller sjelen) "hopper" tilbake i kroppen.. dette er en kjent opplevelse får noen og en helt fjern tanke for andre, man sier det at man hører en utrolig intens lyd som er utrolig vond, og når man ser bak seg følger det en sølv tråd etter deg... dette er et tema ingen kan si er svade eller bare overtroisk piss til, hva hver og enkelt drømmer eller opplever rett før eller i "drømmeland" er helt individuellt, men man kan komme over likheter... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 dette er et tema ingen kan si er svade eller bare overtroisk piss til, hva hver og enkelt drømmer eller opplever rett før eller i "drømmeland" er helt individuellt, men man kan komme over likheter... 7507870[/snapback] At man drømmer slikt, er greit nok. Men at det liksom er "sjelen" som går ut av kroppen og flyr rundt på egenhånd, kan man derimot si er svada, hvis man ikke er overtroisk og tror på sjeler da. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva er egentlig en drøm? det finnes ingen svar på hva en drøm egentlig er. Har hørt en teori om dette som sier at ånden din (eller sjelen) "hopper" tilbake i kroppen.. dette er en kjent opplevelse får noen og en helt fjern tanke for andre, man sier det at man hører en utrolig intens lyd som er utrolig vond, og når man ser bak seg følger det en sølv tråd etter deg... dette er et tema ingen kan si er svade eller bare overtroisk piss til, hva hver og enkelt drømmer eller opplever rett før eller i "drømmeland" er helt individuellt, men man kan komme over likheter... 7507870[/snapback] jo kansje du kan drømme at sjelen flyr eller springer eller hva fokk den gjør, men nå kan alt skje i "drømmeland" Sjelen holder seg i kroppen(men kansje ikke i drømmene) men drømer er jo bullshit, er ikke virklighet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 dette er et tema ingen kan si er svade eller bare overtroisk piss til, hva hver og enkelt drømmer eller opplever rett før eller i "drømmeland" er helt individuellt, men man kan komme over likheter... 7507870[/snapback] At man drømmer slikt, er greit nok. Men at det liksom er "sjelen" som går ut av kroppen og flyr rundt på egenhånd, kan man derimot si er svada, hvis man ikke er overtroisk og tror på sjeler da. 7507882[/snapback] Hvis du får litt kvalmefornemmelser av å si sjelen, så kan vi heller si bevisstheten da Forøvrig finnes det utrolig mange "overtroiske", men ellers "fornuftige" mennesker. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hadde den falle droemmen, og at noen var etter meg droemmen over ei tid naar eg var mindre. I falle droemmen datt jeg utfor ett stup og nett foer jeg var i bakken, vakna jeg. den at noen var etter meg , den befant seg paa skoleplassen overfor oss, og noen svartkledde ninjaer var etter meg fraa alle kanter. sprang allti samme ruta hjemm, og hver gang stoppa jeg nett foer doera og vaakna hadde en droemm paa barneskolen naar jeg var sykelig opptatt av ringenes herre. jeg var aragorn og det kom 10 000 orcer paa skoleplassen. hehe Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvis du får litt kvalmefornemmelser av å si sjelen, så kan vi heller si bevisstheten da Forøvrig finnes det utrolig mange "overtroiske", men ellers "fornuftige" mennesker. 7508225[/snapback] Heller ikke bevisstheten kan flakse ut av kroppen og svirre rundt på egenhånd, så hva det skulle oppnå å kalle det noe annet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvis du får litt kvalmefornemmelser av å si sjelen, så kan vi heller si bevisstheten da Forøvrig finnes det utrolig mange "overtroiske", men ellers "fornuftige" mennesker. 7508225[/snapback] Heller ikke bevisstheten kan flakse ut av kroppen og svirre rundt på egenhånd, så hva det skulle oppnå å kalle det noe annet vet jeg ikke. 7508370[/snapback] Det ville kanskje være i overkant ren og skjær flaks Jeg ønsker ikke å innlede en metadiskusjon om hva som er mulig, men holder fast på at det finnes utrolig mange godt utdannede, fornuftige, og etter din mening overtroiske mennesker blant oss. Jeg har selv hatt den glede å treffe noen i det siste, og har personlig omgang med noen. Det skal dog sies at det er relativt voksne individer. Så etter min mening er det kanskje mere interessant for modne mennesker å søke etter svar på de uløste spørsmål, enn for yngre...? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det ville kanskje være i overkant ren og skjær flaks Jeg ønsker ikke å innlede en metadiskusjon om hva som er mulig, men holder fast på at det finnes utrolig mange godt utdannede, fornuftige, og etter din mening overtroiske mennesker blant oss. Jeg har selv hatt den glede å treffe noen i det siste, og har personlig omgang med noen. Det skal dog sies at det er relativt voksne individer. Så etter min mening er det kanskje mere interessant for modne mennesker å søke etter svar på de uløste spørsmål, enn for yngre...? 7508421[/snapback] Dersom det faktisk var slik at man kunne sende bevisstheten av sted ut i verden og titte rundt, hadde det vært en sensasjonell oppdagelse som bryter med alt vi kjenner av fysiske lover, og vil snu gjeldende fysikk på hodet. At man tilsynelatende reiser rundt utenfor kroppen er det sikkert mange som føler, men det hele foregår nok kun inne i hodet. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Wow, folk drømmer alt mulig rart her, hehe. Jeg kan også ofte midt i drømmen komme på at det her er bare en drøm og begynner å gjøre hva jeg vil, det er tøft det. Og i de drømmene hvor jeg holder på med å skade meg eller dø kan jeg bare ta og våkne opp hvis jeg vil, det er da hvis jeg er klar over at det er en drøm. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det ville kanskje være i overkant ren og skjær flaks Jeg ønsker ikke å innlede en metadiskusjon om hva som er mulig, men holder fast på at det finnes utrolig mange godt utdannede, fornuftige, og etter din mening overtroiske mennesker blant oss. Jeg har selv hatt den glede å treffe noen i det siste, og har personlig omgang med noen. Det skal dog sies at det er relativt voksne individer. Så etter min mening er det kanskje mere interessant for modne mennesker å søke etter svar på de uløste spørsmål, enn for yngre...? 7508421[/snapback] Dersom det faktisk var slik at man kunne sende bevisstheten av sted ut i verden og titte rundt, hadde det vært en sensasjonell oppdagelse som bryter med alt vi kjenner av fysiske lover, og vil snu gjeldende fysikk på hodet. At man tilsynelatende reiser rundt utenfor kroppen er det sikkert mange som føler, men det hele foregår nok kun inne i hodet. 7508446[/snapback] Vet ikke om du liker å titte på gode samuraifilmer, ganske utrolig hvor de både flakser og flyr Dette er jo såklart overdrivelser, men basert på virkelighet. De som øver godt nok, eller lenge nok kan lære seg å jobbe med energien slik at de får til det som er vedtatt umulig. Dette siste fikk jeg et lite foredrag av en meget anerkjent fagmann på området fysik energi, intuisjon og personlig utvikling. Han samarbeidet med en healer som han skrøt av. Jeg sjekket opp opplysningene med andre som hadde møtt denne healeren, og de var mektig imponerte. De forklarte meg at de hadde fått en lynkjapp håndanalyse av healeren som ble utført ved at healeren strøk sin håndflate over deres, og etter noen minutter meditasjon, kom opplysninger om konkrete hendelser som hadde påvirket dem gjennom livet. Vanlig håndanalyse forgår etter det jeg vet ved at det tas fullstendige håndavtrykk som senere blir gransket nøye før fasiten kommer. Så det var litt uforklarlig hvordan dette er mulig. Er selv rimelig skeptisk til "trollmenn" pga. for mange juksemakere som utnytter godtroende og søkende mennesker. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Alt som heter Buddihsime,Gjenfødt som dyr når man dør(lol :!: ), Nirvane, sjelevandring ALT det der BULLSHIT, drømer er fint å ha fordi vi kan gjøre ting som aldri vill bli mulig i det virklige liv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Alt som heter Buddihsime,Gjenfødt som dyr når man dør(lol :!: ), Nirvane, sjelevandring ALT det der BULLSHIT, drømer er fint å ha fordi vi kan gjøre ting som aldri vill bli mulig i det virklige liv. 7510194[/snapback] Du har virkelig satt deg inn i Buddishmen Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Alt som heter Buddihsime,Gjenfødt som dyr når man dør(lol :!: ), Nirvane, sjelevandring ALT det der BULLSHIT, drømer er fint å ha fordi vi kan gjøre ting som aldri vill bli mulig i det virklige liv. 7510194[/snapback] Du har virkelig satt deg inn i Buddishmen 7510211[/snapback] nja, er bare de her ånde greiene som er tull da:P skal ikke si at hele relgionen er tull Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Alt som heter Buddihsime,Gjenfødt som dyr når man dør(lol :!: ), Nirvane, sjelevandring ALT det der BULLSHIT, drømer er fint å ha fordi vi kan gjøre ting som aldri vill bli mulig i det virklige liv. 7510194[/snapback] Du har virkelig satt deg inn i Buddishmen 7510211[/snapback] nja, er bare de her ånde greiene som er tull da:P skal ikke si at hele relgionen er tull 7510245[/snapback] Må gjerne si hva du vil etter at du har satt deg inn i hva du snakker om Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vennligst kutt ut spammingen og ta det rolig med quotingen. Flere poster er slettet som følge av spamming og unødvendig quoting. Kommentarer på moderering taes som vanlig på PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vennligst kutt ut spammingen og ta det rolig med quotingen. Flere poster er slettet som følge av spamming og unødvendig quoting. Kommentarer på moderering taes som vanlig på PM og ikke i tråden. 7511707[/snapback] takk, ble litt rot ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 en annen klassiker er at du får noe etter deg som du helst vil ha lengst mulig vekk, og du ikke klarer å løpe. ahhh, så frustrerende. Eller at du får noe i øynene og ikke klarer å se skikkelig, og uansett hvor mye du gnir og vasker øynene ser du ikke klarere, det er irritabelt. 7504217[/snapback] Haha kjenner til det så godt En gang jeg var litt yngre drømte jeg at en mann skulle ta meg.. Så gikk jeg på ski, skulle opp en liten bakke. Men jeg ble bare dradd bakover. Hehe. Og så det med å rykke til når en nesten har sovnet.. Sinnsykt irriterende. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Sjelen er bundet til kroppen inntil man dør, ja. Men ånden derimot, følger ikke fysikkens lover. Ergo, man kan foreta "åndereiser" vha, feks. meditasjon, astralreiser.. og drømmer, tror jeg da. Og, det er kjent faktum at hvis man virkelig tror sterkt nok på noe, ja da er det mulig. Endret 15. desember 2006 av empatiy Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Når jeg var på LAN, drømte jeg om Counter-Strike. Når jeg ble skutt våkna jeg, å da var det en fyr som sto å kasta kort på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå