VikinGz Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Dagens program er NeoDownloader. Så noen velger å legge begrensninger i noen av programmene, men da kan det vel neppe kalles for en fullversjon! Har NeoDownloader slike begrensninger, eller er det en fullversjon? 7506148[/snapback] Er vell bedre og betale noen kroner for nettlimiter da ja Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 There's no such thing as a free lunch. Det er en hake ved dette, jeg har bare ikke funnet den enda. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 There's no such thing as a free lunch. Det er en hake ved dette, jeg har bare ikke funnet den enda. 7506382[/snapback] må man registrere en epost adresse? mobilnr eller noe slikt? Lenke til kommentar
G Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 There's no such thing as a free lunch. Det er en hake ved dette, jeg har bare ikke funnet den enda. 7506382[/snapback] må man registrere en epost adresse? mobilnr eller noe slikt? 7506726[/snapback] Med den nedlastningen for NeoDownloader ser det ikke ut til at det er slik. Men det er en slik aktiveringsapplikasjon som må kjøres for å registrere om til "full(?)"-versjon. Og det er ikke helt godt å vite hva den foretar seg på systemet ditt, det vil si om den "ringer hjem" eller aktiviteter av den sorten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå