raatass40 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei skulle hatt litt hjelp til valg av ny mobil. Jeg er usikker på Nokia N80/N93 og SE-P990. Har noen av dere erfaringer med diise nevnte modeller? Kameradelen er ikke så viktig, heller ei videodel, men kom gjerne med noe der og på fronten. Har idag en SE-K800 som virkelig duger godt på kamerafronten. Har også hørt att P990 sliter med mye restart av mobilen. Håper på hjelp fra dere her inne Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei skulle hatt litt hjelp til valg av ny mobil. Jeg er usikker på Nokia N80/N93 og SE-P990.Har noen av dere erfaringer med diise nevnte modeller? Kameradelen er ikke så viktig, heller ei videodel, men kom gjerne med noe der og på fronten. Har idag en SE-K800 som virkelig duger godt på kamerafronten. Har også hørt att P990 sliter med mye restart av mobilen. Håper på hjelp fra dere her inne 7499596[/snapback] N93 = Best kamera og supervideo N80 = Bra kamera og grei video på fullskjermsvisning på mobilen P990 = Best for bussiness og Internett og epost. Greit kamera og video N93 og P990 veier litt i det meste laget, mens N80 er liten sammenlignet med N93 og SE P990. Hvilke krav har du (bare video)? Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Vil legge til at N80 ikke er dårlig på Internett ettersom det er wlan på den. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) alle de nevnte tlfene har wlan, jeg har selv n93, anbefalles hvis du ikke bryr deg om størrelse, ellers så ville jeg gått for n80, eller p990 (de er ikke direkte små de heller da), har ikke hatt noe problemer med n93, borsett fra at minnekortet jeg kjøpte var halveis defekt, men det er jo ikke tlf sin skyld Endret 15. desember 2006 av jealei Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Belkager, min feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå