PC^2020 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Har biltema-viskere på bilen min, de er ikka av den ebste kvalitet akuratt... Noen som har et merke å anbefalle? Og hvor får jeg kjøpt det? Takker for svar på forhånd ! Endret 14. desember 2006 av pc^2004 Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg vil anbefale Bosch. Litt dyrere enn andre viskere, men verdt prisen (imho), og kan kjøpes i mange bensinsstasjoner rundt om i landet... Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 shell>bosch, dyrt, men funker fett Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 De nye vannavisende viskerne til biltema skal være OK, men de har jeg ikke testet selv ennå. Ellers har bilextra Denso vindusviskere. De Virket meget bra (hatt de 2 mnd nå). Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 De nye vannavisende viskerne til biltema skal være OK, men de har jeg ikke testet selv ennå. 7503834[/snapback] Har disse på nå, og har kun brukt Bosch tidligere. Biltema-viskerne (vannavvisende) fungerer utmerket enn så lenge (1 mnd i sør-trøndelag) Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg bruker Champion-viskere. Helfornøyd. De har jeg hatt siden April å de klarer seg fortsatt godt! 1 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Bruk biltema viskere og bytt heller oftere, mye billigere og bedre. Ellers så er faktisk Volvo sine viskere en av de beste viskerene som er å få tak i etter tester som er gjort. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har dårlige efaringer med bosh sine. Begynte å fungere dårlig etter 6 månders bruk. Har brut biltema sine i 1 år nå, fungerer like fint enda.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå