mammadin Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei En kamerat av meg har et problem med pcen sin. Nå han spiller dungeon and dragons "stormreach", begynner det å komme fram artifacts på pc skjermen. Andre spill som wow går helt fint å spille uten at noe skjer. Jeg har også kjent på gpuen til skjermkortet for å se om det var varmt, men det var det ikke. (ikke direkte på gpuen) Har oppdatert alle drivere utenom bios driveren og fjernet all støv fra skjermkortet. Noen andre ideer til hva som kan fikses eller oppdateres for å fikse problemet? Han har: AMD Athlon 64 3700+ 2.2 Ghz BOXED XFX GeFORCE 7900 GT 256MB GDDR3 PCIe ABIT AN8-32X,nForce4 SLI X16,Socket-939 OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei. Åssen OS kjører han? Jeg har også xfx 7900gt og sliter med artifacts i vista. Driver og prøver å få hjelp av supporten til xfx nå, men det ser litt vanskelig ut. Tror det er no kødd med de kortene. Det fungerer forsåvidt ok i xp, i alle fall under cs source som jeg spiller mest. Men i 3dmark kræsjer det pc-en på artic freeze. Har ikke testet andre spill... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 har hørt om det kraæsj problemet før, tror det er en svakhet på noen av 79xx korta. hovedsakelig 7900gt, men det kan jo ha spredd seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå