Ty4on Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Finner ingen walkman tast Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg må si jeg er enig med flesteparten her at telefonen ser direkte ufin ut Lenke til kommentar
Panic Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg skal vente med å dømme den helt, før jeg har tatt i den med mine egne hender! Men når det er sagt så er jeg ganske skuffet! Formen er for firkantet etter min smak. At de ikke har utnyttet plassen bedre sjønner jeg heller ikke. Tastene er knøttsmå, sjermen kunne så absolutt vert større. Da ville den ikke sett så brei ut heller! Baksiden kunne også sett bedre ut, og de kunne spart seg for så mange walkman-logoer! Børstet metall hjelper ikke så lenge de har feilet på så mange andre ting ved designet. Dette er så absolutt ikke som Razr-designet Specsa på denne telefonen er derimot bra i forhold til at den er ganske så tynn Endret 14. desember 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
jealei Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 huff den var stygg, for en "design" mobil se har lagd Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 og jeg synes k800 var stygg da den komDitto. Nå er dette uansett en telefon som er ikke er aktuell for meg pga tastene, skjermoppløsning og kameraet (AF og bildekvalitet er et must om jeg skal ha kamera på mobilen, det eller ingenting), og jeg vil ikke si jeg synes den er veldig fin nå. Derimot sier jeg at mange kommer nok til å si noe annet enn æsj i januar. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) og jeg synes k800 var stygg da den komDitto. Nå er dette uansett en telefon som er ikke er aktuell for meg pga tastene, skjermoppløsning og kameraet (AF og bildekvalitet er et must om jeg skal ha kamera på mobilen, det eller ingenting), og jeg vil ikke si jeg synes den er veldig fin nå. Derimot sier jeg at mange kommer nok til å si noe annet enn æsj i januar. 7505086[/snapback] Jeg tror nok det er mange som vil oppleve nettopp det ja. Btw, Walkman tasten er på siden. Endret 15. desember 2006 av bmwm3 Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Den telefonen var bare grusom, absolutt ingen designperle. Ligner på en gammel telefon. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Synes den var fin jeg, men det burde absolutt vært større skjerm, minst 2", gjerne enda større. Batterikapasiteten bør jo være helt eksepsjonell med så liten skjerm;) Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Husk at dette er prototype-bilder. Selv om de var i god kvalitet har nesten alle mobiler en merkelig tendens til å se langt bedre ut i virkeligheten Vet ikke helt om jeg synes denne er stygg eller pen eller hva for noe.. Men er i hvert fall litt spennende.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Den bittelille skjermen med feit innramming, 7499726[/snapback] Jepp, det så faktisk direkte latterlig ut med en så liten skjerm og så svær ramme. BTW: Den andre telefonen det linkes til ligner jo overhode ikke på telefonen i denne artikkelen, og kan umulig ha noe med hverandre å gjøre. Endret 15. desember 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Den andre telefonen det linkes til ligner jo overhode ikke på telefonen i denne artikkelen, og kan umulig ha noe med hverandre å gjøre.Modellen de snakket om for noen uker siden er ganske riktig ikke Ai. Ved siden av at telefonen på de andre bildene mangler aluminium kommer det frem av bildene at de tilhører forskjellige serier da Ai er en Walkman-telefon mens mobilen på de andre bildene ser mer ut som en Cyber-shot-telefon. Slapp ryktekunnskap hos redaksjonen har nok skylden. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 skal lete lenge etter noe som ser så falskt ut, ser mer ut som noen har tatt en W810 å laget et nytt deksel og nye knaper til. det der kunne selv jeg klart på et lite verksted. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Synes den var fin jeg, men det burde absolutt vært større skjerm, minst 2", gjerne enda større. Batterikapasiteten bør jo være helt eksepsjonell med så liten skjerm;) 7505801[/snapback] 2.4 skulle ikke ha vært så vanskelig. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Synes den var fïn jeg. Men sånne taster klarer jeg bare ikke å bruke. Lenke til kommentar
Hes Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) håper den helle vil se slik ut: http://mobbit.info/item/2108 http://www.gizmodo.com/gadgets/cellphones/sony-ericsson-ai-concept-renderings-218683.php selvom den heller ikke er alt for pen.. men mye bedre... sikkert fake bilder da... Endret 5. januar 2007 av HES Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 sikkert fake bilder da...Det der er nok ikke Ai, nei. Bildene er av en konseptmodell, husker ikke helt hvem som står bak. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det var ingen designer perle, men et verk rett fra helvete. Direkte grusomt, som det er sagt tidligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg