andrvas Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Så har det seg selvfølgelig slik at matematikkprogrammet Ti Interactive har sluttet å virke, det vil simpelthen ikke starte opp lenger. Det kommer opp en "splash-screen", og så henger det seg. Det merkelige er at det virket tidligere idag, og jeg har både startet PC'en på nytt, tatt systemgjenoppretting og re-installert programmet. Og på toppen av alt skal jeg ha prøve i 3MZ i morgen! Jeg er så forbanna på Windows nå at jeg kunne knust hele den h******* maskinen! Noen tips for å få det til å virke igjen? PC'en er ellers i fin form, har nesten ingenting installert på den, spyware og virus er utelukket. Det merkeligste er at det skjer bare helt uten videre. Har også merket meg at Word i de siste dagene begynner å henge seg når jeg skal lukke det. Kan det være noen sammenheng her? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det er jo Windows vi snakker om. Og Windows lever sitt eget lille liv. Du kan ikke ta maskinen enda lengre tilbake? Husker jeg hadde det likt med Word og Mediaplayer.. Da var det en registerfil som var ødelagt.. Funker Media Player? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Yay! Fikk fikset problemet med Norton WinDoctor . Fant "256 problems in 6 different categories". Klikkte på "repair", og voila! TI Interactive startet som det skulle . Så PC'en var ikke så ren som jeg trodde den var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå