Gå til innhold

Vært å se Eragon filmen?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Vil si det er underforstått at hva folk skriver er deres egne meninger, om ikke kilder til noe annet er opplyst.

Jeg kan skrive at LOTR suger, de fleste vil da skjønne at jeg selv mener det, og at det ikke er hva alle i verden føler. Men for de som ikke skjønner såpass, er det jo greit med fixen din..

On topic, les boka, ikke se filmen av Eragon.

7666803[/snapback]

å nei, mange på dette forumet skriver som om alle "har/skal ha" de samme meningene og de som ikke har det er idioter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var med niesen min og så denne filmen. Hadde ingen som helst forbehold mot det og tenkte at det kunne bli en artig kveld. Jeg liker godt Ringenes Herre filmene og den sjangeren og så frem til filmen.

Niesen min på 15 ble selfølgelig helt betatt av han ungsauen som spiller eragon og syntes filmen var fantastisk. Personlig så synes jeg hele filmen var så tullete at jeg ikke fatter åssen dem klarte å få Jeremy Irons til å spille i den. Han spilte rimelig bra men filmen var møkk og dialogen i filmen var noe av det verste jeg har hørt. Heltesøppel!

Endret av MrVilla
Lenke til kommentar
Fikk med meg at Eragon fikk terningkast 1 i avisen.

De skrev noe sånt som at det var  'Som å se en skoleforestilling med altfor stort budsjett'.

Les anmeldelsen her

7500706[/snapback]

Den anmeldelsen kunne ikke være mer riktig min tankemåte. Jeg har ikke lest Eragon, men hadde hørt mye bra om den. Men da jeg så filmen ble handlingen litt ødelagt og jeg ble redd jeg at hvis jeg leste boka ville historie gå rett til helvette.

Jeg selv ville gitt den 2 eller 3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Litt off-topic her, men er det noen som har hørt noen rykter om når bok nummer tre kommer ut? Nr 1 kom vel ut i 2002 og nr 2 i 2005, så vi må vel kanskje vente til rundt 2008...?

7733513[/snapback]

Blir sikkert noe sånt ja.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...