Haxxor Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Hei, har akkurat kjøpt meg et digitalt videokamera med firewire utgang på. Det jeg lurte på var om noen her vet om et bra program til å overføre film og redigere den ? Ser at det er med en Moviemaker ( eller noe ) i XP , men er dette noe bra ? Noen som vet om noen gratis ( freeware ) programmer som også er bra ? Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 har du firewire kort? Det må du jo ha først. Eller så anbefaler jeg pinnacle studio 78. Du får pakken med firewirekort og pinnacle studio 7 eller 8 for 1000 på elkjøp eller de fleste nettbutikker. Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 hei vet ikke noe om noen som er gratis( andre enn moviemaker, men det har jeg ikke prøvd) Jeg har derimot brukt "Ulead Videostudio 6.0" og er veldig fornøyd med denne. koster 650 hvis du laster ned hele greia og brenner den selv. www.ulead.com men du må som sagt ha Firewire kort i maskina og for å overføre videoen til PC'n. her er forresten en veldig bra side om Video-Redigering ---> DV123 lykke til :smile: Lenke til kommentar
Haxxor Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Takker for svarene, skal sjekke de programmene før jeg bestemmer meg. Ja, har firewire på hovedkortet mitt (Abit AT7-MAX2) Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Anbefaler absolutt Pinnacle Studio v8! Veldig bra program med mange muligheter og stilige effekter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå