Zitrix Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hei jeg bare lurte på om noen hadde bruker navn og passord til okforlaget sine lærer sider okforlaget.no til Økonomiforlaget - lærer Endret 14. desember 2006 av zitrix2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvorfor skal du ha det? Skal du logge inn så du får tilgang til fasiter og lignende? Ikke at jeg vet hva som finnes der, men regner med at det er noe sånt. Lenke til kommentar
Zitrix Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Hvorfor skal du ha det?Skal du logge inn så du får tilgang til fasiter og lignende? Ikke at jeg vet hva som finnes der, men regner med at det er noe sånt. 7499167[/snapback] generelt ressurser til tentamen og hva annet som måtte fins der Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvis du ikke er lærer, er det vel ikke meningen at du skal ha tilgang. Selv om det er til tentamen. Lenke til kommentar
Zitrix Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Ingen som veit noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå