Gå til innhold

Blitz k800i på selv i gode lysforhold

-imen

Anbefalte innlegg

Når jeg tar bilder f.eks på rommet mitt, der det er godt med lys så kommer fremdeles blitzen på mobilen på. Bildene blir da også litt mørkere med blitz enn uten blitz på, synes dette er veldig rart. Blitzen står på automatisk da selvfølgelig. Det er litt irriterende å måtte slå av blitzen hver gang jeg skal ta bilde med godt lys. Har også prøvd å ta bilde direkte mot et lys for å se om blitzen kommer på og den gjør den. Hvordan kan jeg fikse dette problemet? Ellers så fungerer mobilen bra på alle måter og er ellers en stolt eier av en dag gammel k800i :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den automatiske kamerafunksjonen på k800i er et kapittel for seg selv, og jeg har selv lagt merke til fenomenet som trådstarter har. Det jeg har valgt er å kutte ut den automatiske funksjonen og selv velge hvilken modus som kameraet skal bruke.

Det tar ikke så lang tid heller, og jeg har lagt merke til at kvaliteten på bildene jeg tar har øket betraktelig.

Den beste måten å lære seg kameraet på er å bruke det aktivt, kanskje til og med ta en tur ut for kun å knipse bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...