MrBirken Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Harry potter og de vises stein? Harry potter og mysteriekammertet? Harry potter og fangen frå azkaban? Harry potter og ildbegeret? Harry potter og føniksordenen? harry potter og halvblodsprinen? Hvilken er den beste?? Eg synest halvblodsprinen er den beste. (bok) bilde.php Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg synes at bøkene er best. Filmene blir bare for korte ihenhold til bøkene =/ Så masse mer som skulle vært med. Den beste boken er Harry potter og Føniksordenen for min del. På engelsk selvfølgelig Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 jepp, det skulle vert meire innhald i filmane Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=346649 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Bøkene er way bedre enn filmene, ikke overraskende. Men likevel nesten håpløst å sammenligne de to, siden det er to helt forskjellige medier. Av bøkene har jeg ingen klar favoritt, da jeg velger å se på det som en hel serie med en lang historie. Bok 3 er nok en liten favoritt eventuelt. Av filmene liker jeg best Fangen fra Azkaban. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Til nå er bok nr 3 (fangen fra Azkaban) den aller beste etter det solgte hun tydeligvis så mye at det var det tydeligvis ingen som turde å be henne kutte ned på sidetallet lenger så historien forsvant i masse pjatt. Favorittfilmen er Ildbegeret so far. Endret 14. desember 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Bøkene er mye beder en filmene. Den beste boka er halvbrors prinsen. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Bøkene er klart bedre enn filmene, liker nok best Føniksordenen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men det som irriterer meg litt er hvordan det skjeis med hun dama han har på gang i den boka, det tror liksom at det skal bli noe av og så går alt helt i vasken. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har bare lest de tre første bøkene, men sett alle filmene. I bok liker jeg den med dt kartet overt det slottet best I film liker jeg den med hvor de hopper tilbake i tid og ser segselv og sånn. Husker ingen av navnene desverre Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Mens de tre første Harry Potter-filmene var middelmådige greier, slo endelig den fjerde til. Syns den filmen var ganske bra, både stående aleine og sett i forhold til forgjengerne. Two thumbs up. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har bare lest de tre første bøkene, men sett alle filmene.I bok liker jeg den med dt kartet overt det slottet best I film liker jeg den med hvor de hopper tilbake i tid og ser segselv og sånn. Husker ingen av navnene desverre 7504509[/snapback] Du snakker om samme bok/film. Begge er fra bok nummer tre (fangen fra Azkaban). For min egen del tror jeg kanskje bok nummer 5 eller 6 er min favoritt. Den beste filmen er nok film nummer fire, selv om jeg ikke liker Harry Potter filmene saa mye. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Mens de tre første Harry Potter-filmene var middelmådige greier, slo endelig den fjerde til. Syns den filmen var ganske bra, både stående aleine og sett i forhold til forgjengerne. Two thumbs up. 7505366[/snapback] Nr. 3 er jo hoder bein og armer over de tre andre, Alfonso Cuarón har laget en knallfilm og det er vel kun han som kommer til å kunne lage en som er bedre... Så få tilbake Cuarón for å lage de to siste Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Likte ikke den i det hele tatt. *Gjesp* Sett bort ifra Gary Oldman, seffern. Resten altfor monotont og kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå