Almadora Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Vet dere om noen morsomme filmer som er parodier på andre? Akuratt som scary movie og "Shriek if you know what i did last friday 13th" Jeg mener altså vanlige parodier. Det nærmer seg jul og ønskelista mi er veldig liten! Noen som vet om bra filmer som er parodier? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Not another teen movie, vil ikke kalle det en god film, men den kan være morsom nok. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hot Shots filmene? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hot Shots filmene? 7498937[/snapback] Støtter dem! geniale.. Du har jo da også Scary Movie Serien Lenke til kommentar
padda Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hot shots filmene er et must, ellers så har du det meste som Leslie Nielsen har vært med på. Hjelp vi flyr og hjelp vi fly igjen, (Airplane), Spy Hard, Wrongfully Accused (parodi på Jaget med Harrison Ford), Mannen med den nakne pistol som parodierer ganske mye forskjellig, eller Loaded Weapon, med Emilio Estevez, som er parodi på Dødelig Våpen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Mel Brooks er jo kongen når det gjelder parodiering av filmer/sjangre: Blazing Saddles - parodi på cowboysjangern Young Frankenstein - parodi Frankenstein Silent Movie - parodi på stumfilmen High Anxiety - parodi på hovedsaklig Hitchcock-filmene Space Balls - parodi på hovesaklig Star Wars men også sci-fi generelt Robin Hood: Men In Tights - parodi på Robin seff Dracula: Dead And Loving It: parodi på Dracula Endret 14. desember 2006 av tjalla Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Robin Hood: Men In Tights - parodi på Robin seff 7499002[/snapback] Hvordan kunne jeg glemme den, er jo genial. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Alle scary movie har jeg sett Airplane synes jeg ikke var så morsom Not another teen movie er jeg lei av Flere gode råd? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Vel, samme om du liker "Hood"-filmer eller ikke, så vil du (dersom du liker parodierende filmer) ELSKE Don't be a Menace (to South Central While Drinking Your Juice In The Hood). Jane Austen's Mafia! er også en veldig artig parodi på kjente gangster-filmer som Godfather, GoodFellas, osv. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg fant en side med MANGE pardodi filmer! Wikipedia Nå blir nok lista fylt ut Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Denne lista er bedre! Endret 14. desember 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå