levlex Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Den lille mobilprodusenten Xcute har gitt opp kampen mot de store, og legger inn årene som mobilprodusent. Dermed kommer verken S50 eller DV80 til Norge. Les mer Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Trist, enda mindre konkurranse, i tillegg til at benq-siemens gav seg. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Mhm, veldig kjipt. Til slutt har vi vel bare SE, Nokia, Samsung og Moto (vel, det er jo ikke langt unna allerede nå...) Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Æsj.. og jeg som gikk og ventet på de nye modellene... Vel, det var vel ingen bombe -- nettsiden deres var jo den mest patetiske jeg noen gang har sett, og markedsføringen generelt var ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Faen, jeg hadde lyst på s50 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 ikke overrasket. kan ikke huske å ha sett en eneste mobil fra dem ute i butikkene. og jeg tror faktisk mobil er en av dem tingene folk gjerne vil se og ta på før de bestemmer seg (selv om da går hen å bestiller den på nettet). den lokale elkjøpbutikken har i hvertfall begynt å ha alle mobiler utstillt oppladet slik at folk kan prøve ut kamera og annet før dem bestemmer seg... Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 synd jeg hadde tenkt litt på dv80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg