Ducktoy Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 som det går frem av topicen så er jeg på utkikk etter mykere SATA kabler. finnes dette? grunnen til at jeg søker etter dette er at jeg syns de standard røde SATA kablene er i stiveste laget, med andre ord at de er ekle å jobbe med. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nå oppgis jo ikke om kablene er myke eller ikke på nettbutikene. Men kanskje en vinklet sata-kabel kan gjøre nytten. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 De kablene som følger med hovedkortet er ofte "stive" og lite medgjørlige og ha med og gjøre. Hadde samme problemet som deg, og kjøpte noen sorte Revoltec kabler med vinklede ender fra PC Styling. Rimelige, god kvalitet og bedre og se på enn orginale er dem også. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Etter min erfaring er "harde" sata kabler bedre. Lettere å få dem til å stå i en gitt, konstant posisjon. Slik man selv ønsker det. Som igjen fremmer luft gjennomførsel. "mye" kabler, det er i mi bok, godt brukte. Så tøy og bøy sier jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå