-Logos- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei. Da jeg brukte ubuntu dapper fungerte gnome-bluetooth helt fint. Men etter at edgy kom inn fungerer det ikke som det skal. Jeg har prøvd å reinstallere gnome-bluetooth, men uansett så beholder den alle instillinger. Jeg har i mellomtiden også formatert, men beholdt home mappa. Og instillingene ligger fortsatt. Hvordan får jeg clean install av gnome bluetooth. Problemet er at den ikke klarer å søke opp enhetet. Har prøvd med terminal, og der finner den blåtannenheter helt fint. Men skulle gjerne hatt gnome bluetooth til å fungere. Når jeg startet gnome-phone-manager kommer det opp på mobiltelefonen min: vil du legge til MNO-laptop, -> JA, jeg får spørsmål om kode, men uansett hva jeg skriver så får jeg ulike passord. Ønsker noen tips til hva jeg eventuellt kan gjøre .:M:. Lenke til kommentar
hulahulag Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har du prøvd og fjerne gnome-bluetooth helt med --purge og deretter installere den igjen? Slik: sudo apt-get --purge remove gnome-bluetooth sudo apt-get install gnome-bluetooth Evt. kan du gjøre det samme med bluez-utils. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) fungerte ikke. fortsatt lister den opp enheter som ikke finnes lengre. Dette må jo ligge ett sted på home siden home er eneste som blei med forbi forrige reinstall. gnome-phone-manager finner fortsatt ikke mobilen min, Endret 14. desember 2006 av mariunae Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 gnome bruker et "register-system" - som noen ganger kan være et helvete å få ut alle rester av. Worst case - logg inn i terminal (gui må ikke være oppe), og la relevante filer i .gnome (etc) få et brutalt stevnemøte med rm... Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 høres brutalt ut for resten av gnome instillingene mine.... tviler på at stevnemøtet vil føre til flere hyggelige treff Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ikke alle, ta mapper som har med bluetooth å gjøre. Og ta backup før du starter... Du må nok også in i "schema"-mappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå