jallamamba Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Fant ut ved testing av ny hjemmeside at Firefox ikke ville virke på en knapp jeg har til posting av melding. Virker helt fint i Opera og IE. Her er siden med problemet (trenger ikke poste noe for å teste. I FF hos meg er knappen helt "død") Noen som kan si meg hvorfor dette ikke virker? Endret 14. desember 2006 av jallamamba Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Sikkert på at du ikke trenger name="" på knappen? Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Uten å redigere noe, fikk jeg det til å funke Men det virker som om muspeker ikke reagerer på hele knappen. -men nå funket det ihverfall sånn passe, så jeg slapper noe mere av Sikkert på at du ikke trenger name="" på knappen? Ikke sikker på det nei... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 name-attributten på submit skal ikke være nødvendig. Om du fjerner position: relative; på #tekst fungerer skjemet helt fint her. Jeg vil samtidig benytte anledningen til å tipse deg om elementene fieldset, legend og label. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Okei, skal se litt på det senere takk for tips haugsand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå