t_nerhus Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Har eit aldri så lite problem med radeon 64 DDR i win XP. Når eg installerer den nyeste driveren (6.13.3276). Etter å ha installert driveren ser alt ut til å fungera skikkeleg, men etter eit halvt minutt låser maskina seg, og eit halvt minutt seinere forsvinner signalet til skjermen. Har installerte de siste VIA 4in1 driverene til hovedkortet. Alt fungerte fint i Win Me. :sad: Hardware: ASUS CUV4X-E hovedkort Soundblaster 1024 Player Targa 17" skjerm ATI RAdeon 64MB DDR VIVO PIII 733@803 Må ha OpenGL ellers går eg på veggene...... Wolfenstein og Medal of Honor ligger og venter.... :/ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Ati er ikke kjent for og ha gode drivere til win2kXP. Jeg hadde et gammelt riva TNT og det hang seg i win2k og gikk fint i win98 så det kan være bugs med win2k. (Det er mange av dem) Bruk win9X Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 hvor kjøpte du det kortet ?? fra thailand eller :wink: Lenke til kommentar
Wernicke Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg har vel samme kortet, men det fungerer i alle fall Bortsett fra at jeg får ræva ytelse med de nye driverne til XP. De innebygde er mye bedre, men de støtter ikke 4x agp og Glide. Så hva gjør man? Ikke spør meg. Like før jeg knuser kortet og setter i et nytt, eventuellt konverterer til den andre siden (Geforce) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 De kommer med bedre drivere etterhvert. Med radeon8500 så er det i alle fall sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå