int20h Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 L Computers har annonsert det de hevder skal være en bærbar PC med to firekjerneprosessorer. Les mer Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 OMG! Det var det som svarte.... LoL L-C-I RoX! Endelig er det noen som skjønner hardware til en laptop enhet ^^ lure på hva prisen vil bli på den... LoL Dassa apple og hp og resten av gjengen som produsere laptop... jeah! Big new ^^ Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Prosessorer i Clovertown-serien (I dette tilfellet to Xeon 5320 (QC 1,86GHz) har vel strengt tatt 8MB cache hver, noe som tilsier at den totale mengden cache burde være 16MB, ikke 8? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvor varm kommer den til og bli? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Batteritiden ligger vel på rundt 10 minutter antar jeg, er det som er drit med bra laptoper Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 hmmmm........ Av en eller annen grunn så er jeg litt skeptisk Men det kan jo være........ Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Lurer på hvorfor de lanserer ting som kanskje ikke finnes en gang eller kommer noensinne til å eksistere (hvis den påstanden stemmer da). Kanskje for å drive aksjekursen opp i været? Men dersom dette stemmer, blir det jo en rimelig heftig boks. Rart de ikke slenger på 2,5" SAS-disker i samme slengen... Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 rart den ikke kommer med 62" plasma skjerm i grunnen... Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Er det ikke litt søkt av HW og faktisk skrive om dette selskapet, hvis det allerede er misstanke om svindel? Her er det jo ingenting håndfast, verken arkitektur, pris eller leveringsdatoer. Dette vil jo være som om man skulle skrive om T5PC guttas nye prosjekter i god tro igjen edit: typo Endret 14. desember 2006 av NeoGeo Lenke til kommentar
pulzy Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 I tillegg kan vi ikke se at det finnes noe HD DVD-drev tilgjengelig for bærbare maskiner i skrivende stund. Toshiba Quosimo maskiner har vel hddvd drev allerede ? Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvor varm kommer den til og bli? 7498582[/snapback] Tja, man skal vel fint kunne steke lunsjen sin på den og holde kaffen på litt over kokepunktet... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kan jo hende det er en 4 kjerner med ht = 8 kjerner = 4 fysiske og 4 kunstige kjerner Man vet aldri... Men jeg ville aldri i livet hatt den maskinen i fanget Lenke til kommentar
friskies Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er jo litt morsomt da hehe. Nesten som michael`s computers: http://www.tgdaily.com/2004/03/17/too_good...true/index.html Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hva er det for noe tull om att HD-DVD drev til bærbare ikke finnes? F. eks. denne toshiba berbare finnes med HD-DVD: https://prisguiden.no/product.php?productId=42458 Bare se på modellene til over 20000 kroner. Hjemme PC har attpåtil testet en slik maskin med HD-DVD. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvor varm kommer den til og bli? 7498582[/snapback] Hvis dette mot formodning ikke bare er tull, og dersom det oysfareg sier om at det er to stk Xeon 5320 stemmer, så har de en samlet intel-TDP på 160W, og det bare for prosessorene. Dersom vi antar at resten av maskina bruker så lite som 20W så vil den med et 86Wh stort batteri få en batteritid på rundt 30 minutter. Maskina kommer altså til å bli rundt 180W varm under full last. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Den sia er såpass useriøs at den sier egentlig det meste. Ligner litt på en typisk Nigeria-svindel i grunn, når jeg tenker meg om! Lenke til kommentar
kindings Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Batteritiden ligger vel på rundt 10 minutter antar jeg, er det som er drit med bra laptoper 7498613[/snapback] Forhåpentligvis blir styringen og bruken av de 8 kjernene mer avansert, dvs at de kjernene som ikke til enhver tid brukes deaktiveres/slås av. Utover det vil jeg tro at maskinen er rettet mot type "feltarbeid", dvs at man har en kraftig maskin som ikke nødvendigvis er ment som "bærbar" i tradisjonell forstand, men medbringbar. Med to Xeon CPUer ligger vel også prisnivået an til å bli heller høyt... Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Dette er ikke noe nytt. Dette må da være minst den tiende gangen dette selskapet gjenoppstår fra graven og "lanserer" ett nytt "produkt". Lenke til kommentar
zonko Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er det dette man kaller en kjernereaktor? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Det skumle er at denne er helsefarlig. Laptoper på fanget kan ødelegge menns forplantningsevne da de kan overopphete sædcellene... tenk dere en maskin med en varmeutvikling på 160W i fanget! Forøvrig har jeg blanda følelser for L. De mar mange morsomme produkter, spørsmålet er om de egnetlig har dem... Uansett, det ser ut til at dette betyr kjernekrig EDIT: Har sett litt mer på sida deres... laptopene er heller tvilsomme. De er ikke bærbare, heller ikke drassbare eller slepbare, de er sammenleggbare desktop-maskiner! Pentium 4EE og 3 harddisker er ikke noe som kvalifiserer til betegnelsen bærbar, synes nå jeg. Dessuten har de Radeon 9000-grafikk... Men allikevel har jeg lyst til å tro at butikken er seriøs. Se på denne! DET hadde vært noe å spille flightsim på! EDIT igjen: Finner ingenting om Cinerama-skjermene. Har googla masse, men klarer ikke å få gravd opp noe meningsfylt. Endret 14. desember 2006 av G.G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå