Gå til innhold

Xbox Live Gamerscore

EagleXXX

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på om det på en eller annen måte går ann å få overført Gamerscore fra en Gamertag som ikke er registrert på Xbox Live til en som er det? Må jeg i så fall bare spille alt sammen om igjen på den nye tag`n for å samle opp den samme scoren som jeg har på den andre, eller kan jeg få registrert den gamle på live?

Det var surt å se at scoren var på 50 på den nye tag`n som jeg først fikk registrert over live her om dagen... :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal gå på et vis, det er jo mange av de med verdens høyeste gamerscore som har juksa seg dit ved å importere andre sine save games. Jeg vet dessverre ikke hvordan du gjør det, men det burde gå an å finne noe info dersom du søker på google. Men hvorfor registrerte du ikke bare den gamle profilen på xboxlive?

Lenke til kommentar
Hei! Lurer på om det på en eller annen måte går ann å få overført Gamerscore fra en Gamertag som ikke er registrert på Xbox Live til en som er det? Må jeg i så fall bare spille alt sammen om igjen på den nye tag`n for å samle opp den samme scoren som jeg har på den andre, eller kan jeg få registrert den gamle på live?

Det var surt å se at scoren var på 50 på den nye tag`n som jeg først fikk registrert over live her om dagen... :hrm:

7498486[/snapback]

Hvorfor ikke bruke Xbox Live med det gamertaget som har mest gamerscore?

Lenke til kommentar
Den gamle Gamertagen er foresten lagd fra før jeg koblet opp Xboxen til nette... Går det forsatt ann å gjøre så den kan brukes online?

7499322[/snapback]

Jepp. Jeg gjorde det. Hva kommer opp når du prøver å koble opp Xboxen på nettet, med det "gamle" gamertaget?

Lenke til kommentar
Den første jeg har holdt på med nå de siste månedene som er offline er The XEcuter, men den jeg lagde for tre dager siden på xbox live er TankedEagle.

Leste noe på Xbox.com om at det går ann å flytte over all dataen på en eller annen måte.

7499469[/snapback]

Ok. Så det er The XEcuter du vil ha på live? I så fall, når du trykker på Join Xbox Live, får du noen valg; recover gamertag og create gamertag også videre, ikke sant? Da trykker du på create gamertag, og skriver f.eks. TheXEcuter. Altså det samme som du allerede heter, bare litt annerledes. Da skal det gå :D

Lenke til kommentar
Takk! Er det mulig å bruke samme navn, passord, e-mail osv. på denne, eller må jeg bruke noe nytt? Er det mulig å få slettet den andre igjen?

7499531[/snapback]

Det er jeg ikke sikker på. tror du må ha forskjellig email i alle fall. resten av opplysningene kan nok være som de skal være.

Jeg har selv 3 gamertags på Live, og alle har hver sin email (Amored = norsk, T3rmi = amerikansk, Tixo Maw = Japansk)

Lenke til kommentar
Det funker dritbra... Var ikke så invikkla som jeg hadde trodd, men det er godt med litt hjelp innimellom. Takk igjen! Watch up Locust... Here I come.. again!

7500197[/snapback]

Hehe. Hva ble gamertaget da? Legg meg til på vennelista a.

Gamertag: Amored

Logger på straks.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...