Gå til innhold

Bg problemer er ikke rart

Anbefalte innlegg

Er ikke rart det er Wsg / av / ab problemer værtfall ikke rart på horde siden,

Er jo Alt får mange folk på 1av hovedplassene:S men når jeg var i uc får og se der helt tomt samme i Thunderbluff og også utenfår ingangen til Wsg / Av / Ab :S Hvorfor må alle idiotene oppholde seg på samme sted og lage mega lagg...

Jeg prøver og ungå og gå i Orgrimmar på grunn av dette nå siden det er en 100personer stappet inn på et lite området :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig. Og jeg har bare 512MB RAM, så dataen min hyler når jeg er i en av de store byene og i AB/WSG..

7498405[/snapback]

det er helt idiotisk at alle må på død og liv stappe seg inn i orgrimmar som er hordes Hovedby vil jeg kunne si ,, alle de andre byene er det nesten helt tomt

Lenke til kommentar
Grunnen til at folk oppholder seg i OG er at man kan få kjøpt pvp items der.

7498526[/snapback]

men heregud du kan da gå til andre steder og så kjøpe de når du har nok honor / item også må ikke gjøre det på sekundet etterpå ... og sånt som gjør at servere krasher

Lenke til kommentar

for Alliance så har Stormwind virkelig tatt seg opp det siste året, er faktisk veldig folksomt der nå, ihvertfall på min server. Begynner å nærme seg IF under peak hours. :) Folk blir også mer spredd i SW enn i IF imo.

Personlig foretrekker jeg SW

Lenke til kommentar

Det er ikke bare PCen deres som behandler informasjon i det dere går inn i områder med mye folk, dvs. mye informasjon som må sendes til din linje og deretter behandles på din PC. Etter et par sekunder (kommer ann på linjehastighet) så vil den zonen

du oppholder i bli "vanlig" som ellers rundt i "verden". Har du en svak PC kan det hende at den kan slite litt etter den har rendret zonen. Da har du lite valg enn å oppgradere din PC.

Lenke til kommentar

Spiller på en bærbar pc atm, så har ikke vært i IF på noen dager. Sw er relativt stappa også egentlig. Det står opptil 20 folk opppå AB-battlebasteren osv. Så i går tenkte jeg at jeg skulle teste ut Darnasus. Jeg så ingen før jeg kom til Battlemasterne. Der stod det 5 andre :) Darnasus er en kjip og øde by.

Lenke til kommentar
Spiller på en bærbar pc atm, så har ikke vært i IF på noen dager. Sw er relativt stappa også egentlig. Det står opptil 20 folk opppå AB-battlebasteren osv. Så i går tenkte jeg at jeg skulle teste ut Darnasus. Jeg så ingen før jeg kom til Battlemasterne. Der stod det 5 andre :) Darnasus er en kjip og øde by.

7499143[/snapback]

Mitt eneste problem med Darnassus er Beliggenhet og tilgjengelighet. Umulig å komme seg noe sted uten å bruke lang reisetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...