Ståle Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Den boksen som kommer opp etter jeg har installert noen oppdateringer "Du må restarte maskinen for at instillingene skal tre i kraft" elns etter jeg har installert noen nye automatiske oppdateringer er plagsom. OK, den er fin å ha for å minne deg på at du må restarte PCen. Men en gang hadde vært nok! Noen som vet hvordan man slår av denne advarselen. Kanskje det er noe i registeret? Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Finn en øks og kløv harddisken i 2 så slipper du å oppdatere på en stund Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Du kan slå av automatisk oppdatering. Gjør det helder manuelt hver måned, og gjør dette da du har mulighet for å restarte.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 jeg vet, men jeg kommer bare til å glemme det xD Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kan minne deg på det jeg Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 prøv å slå av automatisk restart: systemegenskaper>avansert>oppstart og gjennoppretting>innstillinger: fjern hake ved start på nytt automatisk. lykke til Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Gjelder ikke bare det når man får en systemfeil feks BSOD? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ja stemmer det. Det har ikke noe med oppdateringer av systemet å gjøre. Men det du kan gjøre er å forandre instillingene i winupdate. Eg har satt mine maskiner til å laste ned oppdateringer. Med det valget kan du velg når de skal installeres. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Gjelder ikke bare det når man får en systemfeil feks BSOD? 7499174[/snapback] beklager, stemmer nok det. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Ja, jeg har valgt sånn at de lastes ned automatisk og installeres når jeg vil det. Men det går jo greit å installere oppdateringene mens jeg er på PCen. Det er bare det at alt jeg holder på med må lagres og lukkes fordi jeg ikke gidder å ha den popup-en der hele tiden. Jeg slår av PCen ved å trykke på påknappen på kabinettet. Da starter den shutdown av seg selv. Men da starter vel ikke installasjon av oppdateringene før den slår seg av, sånn som er mulig hvis man bruker Start->avslutt->Installere oppdaternger og slå av =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå